Deutz-Fahr D16006 v1.0.0.0






Deutz-Fahr D16006 v1.0.0.0
W latach 60. Klöckner-Humboldt-Deutz AG zaprzestała produkcji maszyn budowlanych. W związku z tym postanowiono przerobić ładowarkę kołową z
produkcja maszyn budowlanych w ciągnik rolniczy z przegubowym układem kierowniczym poprzez obrócenie kabiny kierowcy o 180 stopni i zamontowanie dodatkowych świateł.
Tak się złożyło, że Deutz D16006 został zaprezentowany w 1969 roku. Sukces rynkowy był dość niski, więc produkcja została wstrzymana w 1975 roku z ok. 5 tys. Wyprodukowano 35 sztuk.
Cechy:
Cena: 45000 €
Moc: 160 KM
Prędkość: 15 mil na godzinę
Konfiguracje: kolor główny, kolor felgi, przeguby (zaczep trzypunktowy), osłony silnika, kabina, dobór opon
Instrumenty animowane
Animowano wszystkie wały napędowe i pasy
Vector Man