Departament Haut Beyleron 4x Mapa v1.1.0.0
Departament Haut Beyleron 4x Mapa v1.1.0.0
Witajcie przyjaciele DHB, oto niektóre zmiany w stosunku do poprzedniej wersji.
– Poprawiono różne wyświetlacze (standard / DLC)
– Produkcja miodu > Naprawa spawnera (Standard / DLC)
– Dodano Pszenicę Letnią (Standard/DLC)
– Dodano jęczmień letni (standardowy/DLC)
– Dodano Letni Rap (Standard/DLC)
– Dodano kukurydzę energetyczną. Plon sieczki jest niższy w przypadku kukurydzy standardowej, ale wyższy w przypadku kukurydzy energetycznej. Wydajność siekanego materiału jest najwyższa, gdy status jest „gotowy do zbioru” i nie można młócić kukurydzy (standard/DLC)
– Różne drobne poprawki (standard / DLC)
– Dodano słomę rzepakową, można zastosować jako ściółkę (nie standardowa słoma!) (Standard/DLC)
– Dodano nowe bele: bele słomy rzepakowej (standard / DLC)
– Nowa produkcja: rzeźnia (można tam zabić wszystkie zwierzęta na mapie) (Standard / DLC)
– Za pomocą generatorów układy BGA wytwarzają obecnie metan i wysokie napięcie. Obydwa mogę sprzedać lub wykorzystać dalej. (Standardowy/DLC)
– Nowa podstacja z magazynem: wytwarza średnie napięcie potrzebne do produkcji (standard/DLC)
– Nowy produkt: paski skórzane i kurtki puchowe w produkcji odzieży (dawniej produkcja tekstylna) (Standard / DLC)
– Nowe stacje ładowania pojazdów elektrycznych na BGA. Stacje ładowania są teraz zasilane energią elektryczną z samych układów BGA. (Standardowy/DLC)
– Nowe pompy metanu w BGA. Stacje ładowania są teraz zasilane energią elektryczną z samych układów BGA. (Standardowy/DLC)
– Nowa produkcja -> elektrownia do produkcji energii (standard / DLC)
– Nowa produkcja -> materiały opakowaniowe i izolacyjne (standard/DLC)
– Naprawiono różne błędy (standard / DLC) i wiele więcej (standard / DLC)
Potrzebny nowy zapis stanu gry: Nie!
Zmiany w zapisie gry: Tak!
W ten sposób przeprowadzasz aktualizację:
Ponieważ rozpakowałeś już plik ZIP i zobaczyłeś ten tekst, pierwszą część masz już wykonaną.
Zanim zaczniemy, wykonaj kopię zapasową aktualnego zapisu gry. Teraz, gdy masz kopię zapasową, jeśli coś pójdzie nie tak, możesz skopiować ją z powrotem do zapisanej gry i spróbować ponownie.
Teraz skopiuj plik „terrain.heightmap.png” do bieżącego zapisu stanu gry. Ponieważ plik już istnieje, potwierdź, że istniejący można zastąpić.
Plik ten jest bardzo ważny, ponieważ przygotowuje grunt pod wersję 1.1.0.
Teraz usuń następujące pliki z zapisanej gry:
– teren.lod.type.cache
– teren.nmap.cache
– teren.occluders.cache
Zmusza to grę do odtworzenia tych plików podczas uruchamiania mapy. To jest obowiązkowe! Niestety, tekstury podłóg, które gdzieś sam pomalowałeś, zostaną utracone, ale pomoże to w usunięciu trawy itp., które znajdują się na nowych obszarach komercyjnych lub zabudowanych.
Usuń także plik „splitShapes.gmss”, aby zresetować drzewa tutaj. Niektóre drzewa zostały zmienione, co oznacza, że zmieniły się identyfikatory drzew. Powinieneś. Jeśli wytniesz lasy, one wrócą.
Zatem skopiuj teraz nową wersję mapy do folderu modów i zaktualizuj (jeśli posiadasz) następujące mody.
Jest to o tyle istotne, że niektóre funkcje zostały rozbudowane:
FS22_advancedProductionInfoFunctions.zip lub FS22_placeableDisplayExtension
FS22_EnhancedAnimalSystem.zip
Polecam również usunięcie zawartości folderu: shader_cache.
Więc niech się zacznie. Teraz rozpocznij zapisywanie gry.
Ponieważ pewne rzeczy się zmieniły, otrzymasz kilka ostrzeżeń, które możesz zignorować.
Dzieje się tak, ponieważ niektóre budynki zostały usunięte, ale nadal znajdują się w zapisie gry. Lub nawet zmiany w typach plików, których Twój zapis stanu gry jeszcze nie zna.
W każdym razie mapa powinna się uruchomić (ale trwa to dłużej niż zwykle).
Po uruchomieniu mapy należy oczyścić nowo wybudowane obszary z trawy (nie da się tego naprawić aktualizacją) i to wszystko.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się ze mną w DC lub na streamie.
Życzę miłej gry na mojej karcie.
Twoja pokrywa studzienki
GulliDeckel