Dakota 16x v1.1.0.4








Dakota 16x v1.1.0.4
wersja 1.1.0.4
Przywrócono łąkę do stanu domyślnego.
Przywrócono trawę do domyślnego koloru.
Ustawiono mapę jako domyślną dla normalnego rolnictwa, ale dodano instrukcje w formacie „PRZECZYTAJ MNIE”, dotyczące sposobu zamiany plików, dzięki czemu rolnictwo precyzyjne będzie działać, choć wystąpi błąd.
wersja 1.1.0.3
Aktualizacja kalendarza upraw.
Przywrócono domyślne ceny upraw i plonów.
Przywrócono kosiarki, które zamieniały trawę w pokosy.
Zalecany jest nowy zapis gry. Jeśli jednak zacząłeś grać na Dakocie 16x w wersji 1.1.00 lub nowszej, jedyną rzeczą, która będzie nieprawidłowa, będą ceny plonów. Aby to naprawić, rozpocznij nowy zapis gry, a następnie przejdź do folderu z zapisem gry, skopiuj plik „economy” i wklej go do głównego folderu z zapisem gry.
wersja 1.1.0.2
stałe koszenie łąk
wersja 1.1.0.1
stała możliwość tworzenia nowych pól za pomocą pługów
naprawiono błąd, który uniemożliwiał koszenie łąk i trawy
po skoszeniu trawy/łąki powstanie wał siana
wersja 1.1.0.0
Dodano funkcję precyzyjnego rolnictwa (dzięki svauloup)
Usunięto około połowy drzew, w tym około 90% rosnących przy drogach.
Usunięto część niepotrzebnych elementów w celu poprawy wydajności.
Dodano rowy do dróg.
Niestandardowy kalendarz upraw (geograficzny) dostosowany do obszaru środkowego zachodu Ameryki.
Dostosowane plony i ceny sprzedaży sprawiają, że wszystkie typowe uprawy regionu środkowego zachodu są niemal tak samo opłacalne, a ich wartość jest bardziej zbliżona do realistycznych wartości.
wersja 1.0.0.0
Witamy na mapie Dakota 16x. W centrum mapy znajduje się małe miasteczko ze wszystkimi punktami sprzedaży i sklepem. Znajduje się tam jedna mała farma startowa, a także większy obszar startowy dla tych, którzy chcieliby stworzyć własną farmę. Mapa została zaprojektowana z myślą o działaniu na komputerach o niższej wydajności i serwerach wieloosobowych, stąd mniejszy rozmiar pliku.
Dodatkowe oznaczenia:
*' Skrypt AllLights autorstwa tametsi (nie wymaga dodatkowego moda)
*'treeLimitIncreaser (nie jest wymagany żaden dodatkowy mod)
*' Skrypt IncreaseLightRange autorstwa Rival (nie wymaga dodatkowego moda)
* Prawa do wszystkich obiektów i skryptów należą do twórcy i twórcy mapy.
Uwaga: Wygląda na to, że do załadowania map 16x w systemie FS25 potrzebne są 32 GB pamięci RAM. Obecnie nie mamy rozwiązania tego problemu i będziemy informować wszystkich na bieżąco, jeśli coś znajdziemy.
Autor:Dakota Farmer / Mezo / Poof
