Dakota 16x – (PrecisionFarming) v1.2.0.1









Dakota 16x – (PrecisionFarming) v1.2.0.1
wersja 1.2.0.1
– Naprawiono błąd związany z dodatkiem Precision Farming. Uważam, że Precision Farming powinno teraz działać poprawnie.
Aby korzystać z funkcji Precision Farming, MUSISZ mieć w folderze z modami narzędzie Precision Farming Configurator firmy Thundr .
W takim przypadku wszystko powinno być gotowe do zapisania nowych danych.
Aby kontynuować z istniejącym zapisem, niektórzy użytkownicy mają problem. W takich przypadkach należy usunąć:

Pliki grle precisionFarming z folderu z zapisanymi stanami gry, aby PF utworzył nowe, o odpowiednich rozmiarach. Po zresetowaniu warstw PF gra powinna od tego momentu działać normalnie.
wersja 1.2.0.0
Dzięki skryptowi Thundra i pomocy Tuzlo, myślę, że teraz mamy poprawnie działające Rolnictwo Precyzyjne. Wygląda na to, że wymaga to nowego zapisu.
wersja 1.1.0.4
Przywrócono łąkę do stanu domyślnego.
Przywrócono trawę do domyślnego koloru.
Ustawiono mapę jako domyślną dla normalnego rolnictwa, ale dodano instrukcje w formacie „PRZECZYTAJ MNIE”, dotyczące sposobu zamiany plików, dzięki czemu rolnictwo precyzyjne będzie działać, choć wystąpi błąd.
wersja 1.1.0.3
Aktualizacja kalendarza upraw.
Przywrócono domyślne ceny upraw i plonów.
Przywrócono kosiarki, które zamieniały trawę w pokosy.
Zalecany jest nowy zapis gry. Jeśli jednak zacząłeś grać na Dakocie 16x w wersji 1.1.00 lub nowszej, jedyną rzeczą, która będzie nieprawidłowa, będą ceny plonów. Aby to naprawić, rozpocznij nowy zapis gry, a następnie przejdź do folderu z zapisem gry, skopiuj plik „economy” i wklej go do głównego folderu z zapisem gry.
wersja 1.1.0.2
stałe koszenie łąk
wersja 1.1.0.1
stała możliwość tworzenia nowych pól za pomocą pługów
naprawiono błąd, który uniemożliwiał koszenie łąk i trawy
po skoszeniu trawy/łąki powstanie wał siana
wersja 1.1.0.0
Dodano funkcję precyzyjnego rolnictwa (dzięki svauloup)
Usunięto około połowy drzew, w tym około 90% rosnących przy drogach.
Usunięto część niepotrzebnych elementów w celu poprawy wydajności.
Dodano rowy do dróg.
Niestandardowy kalendarz upraw (geograficzny) dostosowany do obszaru środkowego zachodu Ameryki.
Dostosowane plony i ceny sprzedaży sprawiają, że wszystkie typowe uprawy regionu środkowego zachodu są niemal tak samo opłacalne, a ich wartość jest bardziej zbliżona do realistycznych wartości.
wersja 1.0.0.0
Witamy na mapie Dakota 16x. W centrum mapy znajduje się małe miasteczko ze wszystkimi punktami sprzedaży i sklepem. Znajduje się tam jedna mała farma startowa, a także większy obszar startowy dla tych, którzy chcieliby stworzyć własną farmę. Mapa została zaprojektowana z myślą o działaniu na komputerach o niższej wydajności i serwerach wieloosobowych, stąd mniejszy rozmiar pliku.
Jeśli znajdziesz jakieś problemy, masz jakieś sugestie lub chcesz być na bieżąco z postępami w pracach nad mapą, dołącz do kanału Dakota Farmer na Discordzie, tutaj: Na Discordzie znajdziesz również kursy Tn AutoDrive, w języku angielskim i niemieckim.
Dodatkowe oznaczenia:
– ' Skrypt AllLights autorstwa tametsi (nie wymaga dodatkowych modyfikacji)
– 'treeLimitIncreaser (nie jest wymagany żaden dodatkowy mod)
– Skrypt IncreaseLightRange autorstwa Rival (nie wymaga dodatkowych modyfikacji)
Prawa do wszystkich obiektów i skryptów należą do twórcy i twórcy mapy.
Uwaga: Wygląda na to, że do załadowania map 16x w systemie FS25 potrzebne są 32 GB pamięci RAM. Obecnie nie mamy rozwiązania tego problemu i będziemy informować wszystkich na bieżąco, jeśli coś znajdziemy.
Autor:Dakota Farmer / Mezo / Poof / additional thanks to Tuzlo and Thundr
