Ceny pól dynamicznych v1.0.2.0





Ceny pól dynamicznych v1.0.2.0
Sprawia, że ceny Fielda są bardziej interesujące. Rozsądne może być szukanie dobrych ofert zamiast kupowania zawsze najbliższej działki.
Dziennik zmian:
Starsze zmiany są nieistotne ze względu na nowy styl wyświetlania
wersja 1.0.1.0
Zmieniono wyświetlanie różnicy cen, aby było bardziej usprawnione i lepiej współpracowało z modmapami
Dzięki BetterContracts za inspirację
wersja 1.0.1.1
Dodano kompatybilność z BetterContracts
Wyświetlacze i czynniki cenowe są łączone
Rabaty są multiplikatywne (-10% DFP, -10% BC -> -19%)
wersja 1.0.1.2
Naprawiono błędy GUI
wersja 1.0.2.0
Wszystkie ustawienia można teraz dostosować za pomocą menu gry
Niektóre wartości są teraz zapisywane w inny sposób w pliku XML. Stare zapisane stany gier są automatycznie konwertowane.
Tłumaczenia PL, BR, PT
Niektórzy NPC są bardziej chciwi niż inni, a ich sytuacja ekonomiczna zmienia się w czasie, wpływając również na ceny.
Przy zakupie lub sprzedaży pola dodawane jest dodatkowe 10%. To znacznie ograniczy odwracanie pola.
Ceny zmieniają się raz dziennie. Różnica w stosunku do ceny bazowej w procentach pokazywana jest przy zakupie gruntu.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, sprawdź projekt na githubie. (Google FS22_DynamicFieldPrices)
Autor:BigFood2307