BMW S1000RR 2018 v1.0.0.0




BMW S1000RR 2018 v1.0.0.0
BMW S 1000 RR z 2018 r. to supermotocykl znany ze swojej mocy i precyzji, który pierwotnie był dopuszczoną do ruchu ulicznego maszyną torową.
BMW S1000RR (2018)
BMW S 1000 RR z 2018 r. było superbike’iem o pojemności 999 cm3, generującym moc około 193 KM i osiągającym prędkość maksymalną przekraczającą 200 km/h.
Wyposażony w zaawansowaną elektronikę i skoncentrowany na osiągach zarówno na drodze, jak i na torze,
słynął ze swojej mocy i precyzji, był to prawdziwy motocykl „gotowy do jazdy po torze”, który mógł być również dopuszczony do ruchu ulicznego.
Główne cechy (model 2018):
Silnik: rzędowy czterocylindrowy o pojemności 999 cm3, chłodzony cieczą.
Moc: około 193 KM.
Waga: Lekka konstrukcja (około 204 kg w stanie gotowym do jazdy).
Elektronika: Wyposażony w różne tryby jazdy, kontrolę trakcji i ABS (system zapobiegający blokowaniu kół) dla zapewnienia bezpieczeństwa i wydajności.
Podwozie: Precyzyjne prowadzenie, sportowe zestrojenie.
Projekt: Asymetryczny przód (sprzed 2019 r.), sportowy i agresywny.
Zastosowanie: Idealny do sportowej jazdy po drogach i torach (track days).
Podsumowując:
„BMW S 1000 RR z 2018 roku było wysoce rozwiniętym supermotocyklem, który oferował imponujące połączenie surowej mocy,
zaawansowana elektronika i precyzyjna obsługa.
Wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 i mocy około 193 KM, został zaprojektowany z myślą o entuzjastach poszukujących maksymalnych osiągów zarówno na drodze, jak i na torze.
Uważano go za wszechstronny motocykl supersportowy, nadający się zarówno do codziennego użytku, jak i na ambitne dni na torze — prawdziwie wszechstronny i wydajny motocykl.
Silak_68, 3D Model: EditRender, Testing: Maulwurf63, Papaherz, Silak_68
