Bardziej realistyczna wersja 1.0.0.0


Bardziej realistyczna wersja 1.0.0.0
Czym jest mod MoreRealistic?
Znaczna modyfikacja gry, która ma sprawić, że będzie dla mnie przyjemniejsza (szczególnie wrażenia z jazdy, gdyż zależy mi na symulatorze jazdy rolniczej).
Bardziej realistyczna historia:
W prawdziwym życiu pierwszy raz prowadziłem traktor mając 7 lat (tylko kierownica, Ford 7000 i IH745).
Jestem także programistą (ale nie tylko).
Odkryłem i zagrałem w FS2009 na krótko przed premierą Farming Simulator 2011.
Zacząłem modyfikować FS2011 -> fizyka gry była zbyt słaba (nierealistyczny latający traktor. Im większy ciężar na kołach, tym większa moc, brak oporu toczenia itp.).
Więc stworzyłem MR11, aby uzyskać najlepsze wrażenia z jazdy z oryginalnej gry (i naprawić wiele błędów, takich jak winda do bel). Po tym, jak spodobała mi się FS2011 z MR, wydałem MR11.
Ale było już trochę za późno: wydano także Farming Simulator 2013, a opracowanie MR11 zajęło mi wieczność (tysiące godzin).
Potem pracowałem nad MR13, ponieważ standardowy FS2013 wypadł słabo w porównaniu do MR11. Innym razem zajęło mi sporo czasu ukończenie silnika MR, a potem musiałem przerobić każdy element wyposażenia na MR… A potem były pojazdy rozszerzające…
I tak spędziłem nad tym kolejne kilka tysięcy godzin.
Kiedy wyszedł FS15, spróbowałem: nadal nie było dobrze, nie czułem się, jakbym prowadził traktor. Zainteresowałem się modyfikacjami, ale nie mogłem osiągnąć niczego dobrego (nawet nie mogłem ustawić grawitacji) => więc nie ma MR15.
Kiedy wyszedł FS17, czułem to samo. Jak zawsze, to było jak zabawa traktorami „Playmobil”. Udało mi się rozwinąć MR17 i spędziłem dużo czasu na konwertowaniu pojazdów. Oczywiście pojazdów było jeszcze więcej niż wcześniej = myślę, że spędziłem większość czasu na tym (ponad 3000 godzin?).
Na koniec = zainwestowałem cały swój wolny czas w ten mod, ale nie miałem czasu cieszyć się grą…
Potem pojawił się FS19 => miałem nową pracę i nie miałem czasu na zabawę (więcej niż etat = 3000 godzin rocznie). Więc nie ma MR.
To samo dotyczy FS22 => ta sama praca i nadal brak czasu na FS lub MR.
Dlaczego MR25?
Kupiłem grę na krótko przed premierą i mogłem w nią grać przez prawie godzinę, zanim spróbowałem ją zmodyfikować. Wrażenia z jazdy były po prostu żałosne:
Ustawienie ręcznej zmiany kierunku na „Wł.” i próba zaorania pola za pomocą MT635 jest niegrywalna. Za każdym razem, gdy włączasz bieg wsteczny, wybiera on prędkość R1 (pełzanie), a Ty musisz zmieniać wszystkie biegi na wyższe, aby osiągnąć rozsądną prędkość cofania. Szybko staje się to nie do zniesienia.
W prawdziwym życiu John Deere 3650 jest jednym z moich traktorów (jeździłem nim przez kilkaset godzin). => Przekładnia jest ustawiona „źle” w grze. (Dźwignia high-low nie jest w odpowiednim kierunku i jazda przypomina jazdę ciągnikiem z powershiftem). Różnice w przełożeniach również nie mają nic wspólnego z prawdziwym życiem. Po prostu nie mogłem znieść jazdy 3650 MF 8570 z prędkością 10 km/h, bez względu na plon, zbiory, nachylenie itp.
Kupiłem Fendta (przekładnia Vario): wrażenia z jazdy były „obrzydliwe” (mówiąc wprost: płaskie i nudne).
To już było ponad moje siły: zapomniałem słowa „symulator”.
Czego możesz oczekiwać od MoreRealistic?
Opór toczenia (nieobecny w silniku bazowym, ale bardzo, bardzo ważny w rzeczywistych warunkach użytkowania pojazdów rolniczych) // Opór powietrza również, ale nie tak istotny
Lepsze siły nacisku na opony (przykład: nie można już ciągnąć ciężaru większego niż własny)
Grawitacja Ziemi (nie dotyczyło to podstawowej wersji gry FS2011 i 2013)
Masa rzeczywista (realistyczna gęstość wypełnienia, brak ograniczenia masy, lepszy środek ciężkości)
Bardziej realistyczne zbiory i prędkość pracy (wciąż trochę „podstawowe” w porównaniu do rzeczywistości, ale teraz będziesz potrzebować mocnego, błyszczącego ciągnika lub większego kombajnu zbożowego)
Silnik o rozsądnej krzywej momentu obrotowego (porównaj John Deere 3650 i Landini REX4 120 z MR lub bez niego, pracujący na pagórkowatym polu)
Nowe zarządzanie skrzynią biegów (silnik gry MR wykorzystuje również własną funkcję automatycznej zmiany biegów = znacznie bardziej realistyczne – wypróbuj 0-40 km/h przy użyciu MT635 z MR lub bez i włączoną automatyczną zmianą biegów) => Może obsługiwać skrzynię biegów hydrostatyczną (przejedź 30 sekund samochodem Massey Ferguson 8570 na drodze bez MR i z MR => Jeśli lubisz samodzielnie prowadzić, trudno będzie Ci powrócić do podstawowego klimatu gry.
Brak automatycznego hamowania przy zjeździe z góry i przy prędkościach przekraczających prędkość maksymalną – mam nadzieję, że sztuczna inteligencja będzie teraz potrafiła hamować.
Kombajny MR biorą pod uwagę litry na sekundę i plon (mniejszy plon = wyższa prędkość kombajnu. Zbiór mniejszy niż 100% szerokości zespołu żniwnego = wyższa prędkość).
Kombajny MR mają ograniczenia wynikające z: maksymalnej prędkości zespołu żniwnego, wydajności omłotu kombajnu, mocy silnika (cięcie słomy = większe zużycie energii = potencjalnie niższa prędkość, jeśli kombajn ma zbyt małą moc przy zbiorze aktualnej uprawy).
Zmienny środek ciężkości w zależności od poziomu napełnienia.
Opony mają teraz duży wpływ na grę (na przykład spróbuj przejechać przez mokre pole przyczepą wyposażoną w wąskie opony drogowe).
Czego można się spodziewać po MoreRealistic, a czego nie? Nadpisania całego wyposażenia w grze, w rozszerzeniu, w oficjalnych modach… (Potrzebowałbym więcej niż 24 godziny na dobę, aby osiągnąć to w akceptowalnym czasie)
quadural
