Awarie pojazdów w czasie rzeczywistym BETA 9 v0.9.5.3


Awarie pojazdów w czasie rzeczywistym BETA 9 v0.9.5.3
Mod jest nadal w fazie beta.
Sposób otwierania menu RVB nieznacznie zmienił się w porównaniu do wersji FS22. Teraz dostęp do niego jest możliwy tylko z pojazdu.
Pojazdy można naprawiać wyłącznie w podstawowym warsztacie samochodowym -Trigger.
Wprowadzono tę opcję, ponieważ wielu graczy miało trudności z korzystaniem z moda w FS22.
Generator pojazdu ładuje akumulator tylko wtedy, gdy silnik pracuje na biegu jałowym.
Akumulator można również ładować na stacjach ładowania. Jeśli poziom naładowania akumulatora spadnie do 10% lub mniej, można go naładować w warsztacie samochodowym.
Wersja ta służy wyłącznie celom testowym i mogą w niej występować błędy.
Zalecane zależności (w celu uniknięcia błędów):
Modyfikacja stacji ładowania turbin wiatrowych (np. FS25_electricChargeStation) – autorstwa zespołu HoT online
JCB E-tech Powerpack (tj. FS25_JCB_Powerpack) – autor: RossN Mods
BETA 9
Dziennik zmian 0.9.5.3:
– W grach wieloosobowych przyspieszenie czasu nieprawidłowo zmieniało maksymalny czas działania podzespołu, naprawiono.
– Żywotność akumulatora wpływa na jego maksymalną pojemność ładowania.
– Dodano polecenie ConsoleCommand rvb_VehicleDebug, które wyświetla rozszerzone dane na żywo bieżącego pojazdu (stan podzespołów, rozładowanie akumulatora, poziom naładowania akumulatora,
temperatura silnika, wydajność silnika itp.).
– W przypadku wystąpienia usterek silnika wprowadzono obniżenie osiągów i ograniczenie prędkości.
– Zaktualizowano plik w języku holenderskim, dzięki uprzejmości NozemOil1982.
– problemy z githubem #97
– problemy github#62 Konflikt z magazynem Vehicle Shop, naprawiono.
– Mogło być coś jeszcze, ale nie robiłam notatek. 🙂
MathiasHun
