AutoDrive w wersji 3.0.0.2

FS25 Inne

AutoDrive w wersji 3.0.0.2

Ten mod może być użyty do stworzenia sieci tras dla pojazdów, aby mogły autonomicznie jeździć. Po skonfigurowaniu możesz powiedzieć ciągnikowi, który stoi gdziekolwiek blisko sieci, aby jechał do dowolnego punktu, takiego jak sklep, pole 1 lub punkt sprzedaży.

Pierwsze wydanie dla FS25:
Na podstawie najnowszej wersji FS22.
Wersja ta może nadal zawierać błędy, ponieważ w tle Giants zaszło wiele zmian.

Edytor kursu
Edytorem kursu zajmuje się teraz @KillBait. Jeśli zajdzie taka potrzeba, usuń numery wersji z nazwy pliku.

Wersja 3.0.0.2 (18.01.2025):
Poprawki błędów i ulepszenia:

  • różne aktualizacje plików językowych (dzięki wszystkim tłumaczom)
  • różne poprawki dotyczące kierowców rozładowujących (np. pojazdy przejeżdżają pod rurą, ale się nie zatrzymują, kombajn do warzyw)
  • różne poprawki dotyczące wykrywania kolizji (np. znaki, bariery, ruch AI)
  • poprawka dotycząca jazdy do tyłu (np. błędne wykrywanie kolizji)
  • poprawka dotycząca wykrywania tylnego rozładunku za pomocą klapy lub popychacza ziarna
  • poprawka dotycząca wykrywania wysokości z powodu „deformacji podłogi” (np. podczas tworzenia krzywych za pomocą myszy na pochyłych powierzchniach)
  • poprawka dotycząca niewidocznego/aktywowanego wskaźnika myszy w niektórych pojazdach (szczególnie w trybie wieloosobowym)
  • poprawka dotycząca nieaktywnego HUD w niektórych pojazdach
  • poprawka dotycząca wyłączania wszystkich świateł po zaparkowaniu
  • poprawka dotycząca brakujących komunikatów informacyjnych (np. gdy klikasz na Parkuj, a miejsce parkingowe nie jest przypisane)
  • poprawka dotycząca UAL i rozładunku centralnego
  • poprawka różnych błędów LUA
  • natychmiastowe przyjęcie zmienionych ustawień wizualnych (np. grubości linii)
  • poprawa wizualna w odniesieniu do list wyboru (np. przejrzystość listy wyboru docelowego)
  • przycisk pomocniczy pokazuje najpierw „CP” po znalezieniu CoursePlay
  • różne aktualizacje w ramach współpracy z CP (tankowanie, parkowanie itp.)
  • w przypadku siewników nawóz i załadunek nasion należy wybrać za pomocą opcji wielokrotnego wyboru
  • obsługiwane są teraz sieczkarnie polowe montowane z przodu
  • teraz preferowane są punkty trasy znajdujące się bliżej pojazdu

Nowe funkcje:

  • AutoDrive_config.xml: Można zapisać wersję trasy i twórcę
  • autostart AD podobny do pomocnika Giants (można dostosować w menu)
Autor:
Stephan-S




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!