AutoDrive v2.0.0.6

FS22 Inne

AutoDrive v2.0.0.6

Poprawki i ulepszenia:
Hhelper nie usuwa się #441
osie skrętne (np. przyczepy samozbierające) nie są blokowane podczas cofania #435
AutoLoad spowodował kilka problemów #437, #451, #453 i #539
od FS22_aPalletAutoLoader 1.7.1.1 "rozładunek z tyłu" jest obsługiwany
czas oczekiwania również przy załadunku palet przez AutoLoad w punkcie załadunku #431
błąd TensionBelts.lua #477
wyładunek zacina się podczas rozładunku kombajnu
wyładunek podąża za kombajnem bez rozładunku #391
"Składanie narzędzi" składa kombajn, nawet jeśli nie jest pusty #506
wykrywanie poziomu napełnienia w siewnikach z funkcją nawozu, gdy nasiona lub nawóz są puste
Zmieniono wykrywanie rodzaju napełnienia (wyświetlanie i wybór w zależności od rodzajów napełnienia pojazdów, przyczep itp.) #233
podczas ponownego/ładowania obsługiwanego typu wypełnienia zdarzyło się, że została uruchomiona błędna animacja wypełnienia
przyczepa samozbierająca nie może być napełniona przy zakupie silosu #429
zamiast herbicydu nawóz był ładowany w punktach skupu wielu roślin i odwrotnie #490
powiadomienia zawsze pokazują nazwę pojazdu, także w historii wiadomości
zoptymalizowany rozładunek w silosie przejazdowym
błąd Specialization.lua:1566 #442
znacznik debugowania 4_ pokazuje „martwe” końce, nawet jeśli istnieją punkty docelowe (niebieska linia) #259
tankowanie automatyczne tylko tam, gdzie możliwe jest tankowanie ręczne (bez silosów AIO) #485
Podczas tankowania należy uzupełnić wszystkie obsługiwane paliwa, np. DEF
postacie ",;" w nazwach folderów są konwertowane na „_” #516
nowe warianty przyczepy "semitrailerCar" nie mogą jechać do tyłu #510
dodane tłumaczenia dla wyboru koloru, lista w kolorze FS22 blue
pojazd miga podczas cofania (światła ostrzegawcze, można ustawić w opcjach) #236

Nie naprawiony lub obecnie niemożliwy do rozwiązania:
[Dedi-Server] problemy z wózkiem waniliowym #538

Nowy:
menu sterowane za pomocą kontrolera i klawiatury #292
znacznik debugowania 9_ pokazuje możliwe błędy, ale w rzeczywistości może ich nie być
CP może przekazać kolekcjonera kamieni do AD (odbiór i dostawa) #421
rozdzielenie ustawień mapy i użytkownika (różne pliki w folderze z zapisem gry) #524
ulepszenie skrzynek kolizyjnych (pomiar nowego pojazdu) #536

W FS22 pojazdy są w większości definiowane jako większe (w XML) niż są w rzeczywistości.
W przypadku AD prowadzi to do tego, że pojazdy poruszające się po drogach o małej (bocznej) odległości są rozpoznawane jako kolizja, mimo że nadal będzie między nimi wystarczająca przestrzeń.
Aby tego uniknąć, zderzenie z przodu, z tyłu, z lewej i prawej strony jest określane dla wszystkich części należących do pojazdu.
W tym celu wszystkie mocowania kompletnego zestawu są mierzone przy wejściu do pojazdu, przy starcie AD lub po złożeniu przez AD (mieszanki pojazdów niezmierzonych i zmierzonych są normalne i nie są wadą).
Mierzone są tylko pojazdy, przyczepy i osprzęt, które nie mają części obracających się wokół osi pionowej.
Np. przyczepy z obrotnicą mają ruchomy wózek z obrotem wokół osi pionowej, który również może stać „skręcony”.
Jeśli pomiar miałby być wykonany teraz, to zderzeniem zewnętrznym byłby skręcany wózek z dyszlem, który jest znacznie „szerszy” w porównaniu do przyczepy właśnie holowanej.
Tutaj może teraz pojawić się zarzut „Ale można też zmierzyć, kiedy naczepa jest w pewnym momencie prosto”, zapisać, załadować itp. -> bardziej skomplikowane zawsze idzie…!
Obecnie na zewnątrz nadal dodaje się 20 cm „prześwitu bezpieczeństwa”.

CP używa AD do tankowania, naprawy i parkowania #351, #433, #494 i #519
AD napędza tankowanie i naprawę na żądanie CP, ale ustawienia CP mają pierwszeństwo.
Uwaga: kombajny są również wysyłane do naprawy i tankowania m.in. aktualne załączniki!
W trybie "Odbiór / Dostawa" z pracami terenowymi CP, zestaw pojazdów jest rozładowywany na końcu pracy przed zaparkowaniem, jeśli "Parkuj na końcu" jest aktywowane w AD.
AD aktywuje się tylko w rozsądnych trybach, jeśli wybrany jest niewłaściwy tryb -> powiadomienie.
Przykład: Jazda nie jest przydatna np. dla siewników, ale może być użyta do "komunikatu gotowości".

Autor:
Stephan-S




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!