AutoDrive v2.0.0.6
AutoDrive v2.0.0.6
Poprawki i ulepszenia:
Hhelper nie usuwa się #441
osie skrętne (np. przyczepy samozbierające) nie są blokowane podczas cofania #435
AutoLoad spowodował kilka problemów #437, #451, #453 i #539
od FS22_aPalletAutoLoader 1.7.1.1 "rozładunek z tyłu" jest obsługiwany
czas oczekiwania również przy załadunku palet przez AutoLoad w punkcie załadunku #431
błąd TensionBelts.lua #477
wyładunek zacina się podczas rozładunku kombajnu
wyładunek podąża za kombajnem bez rozładunku #391
"Składanie narzędzi" składa kombajn, nawet jeśli nie jest pusty #506
wykrywanie poziomu napełnienia w siewnikach z funkcją nawozu, gdy nasiona lub nawóz są puste
Zmieniono wykrywanie rodzaju napełnienia (wyświetlanie i wybór w zależności od rodzajów napełnienia pojazdów, przyczep itp.) #233
podczas ponownego/ładowania obsługiwanego typu wypełnienia zdarzyło się, że została uruchomiona błędna animacja wypełnienia
przyczepa samozbierająca nie może być napełniona przy zakupie silosu #429
zamiast herbicydu nawóz był ładowany w punktach skupu wielu roślin i odwrotnie #490
powiadomienia zawsze pokazują nazwę pojazdu, także w historii wiadomości
zoptymalizowany rozładunek w silosie przejazdowym
błąd Specialization.lua:1566 #442
znacznik debugowania 4_ pokazuje „martwe” końce, nawet jeśli istnieją punkty docelowe (niebieska linia) #259
tankowanie automatyczne tylko tam, gdzie możliwe jest tankowanie ręczne (bez silosów AIO) #485
Podczas tankowania należy uzupełnić wszystkie obsługiwane paliwa, np. DEF
postacie ",;" w nazwach folderów są konwertowane na „_” #516
nowe warianty przyczepy "semitrailerCar" nie mogą jechać do tyłu #510
dodane tłumaczenia dla wyboru koloru, lista w kolorze FS22 blue
pojazd miga podczas cofania (światła ostrzegawcze, można ustawić w opcjach) #236
Nie naprawiony lub obecnie niemożliwy do rozwiązania:
[Dedi-Server] problemy z wózkiem waniliowym #538
Nowy:
menu sterowane za pomocą kontrolera i klawiatury #292
znacznik debugowania 9_ pokazuje możliwe błędy, ale w rzeczywistości może ich nie być
CP może przekazać kolekcjonera kamieni do AD (odbiór i dostawa) #421
rozdzielenie ustawień mapy i użytkownika (różne pliki w folderze z zapisem gry) #524
ulepszenie skrzynek kolizyjnych (pomiar nowego pojazdu) #536
W FS22 pojazdy są w większości definiowane jako większe (w XML) niż są w rzeczywistości.
W przypadku AD prowadzi to do tego, że pojazdy poruszające się po drogach o małej (bocznej) odległości są rozpoznawane jako kolizja, mimo że nadal będzie między nimi wystarczająca przestrzeń.
Aby tego uniknąć, zderzenie z przodu, z tyłu, z lewej i prawej strony jest określane dla wszystkich części należących do pojazdu.
W tym celu wszystkie mocowania kompletnego zestawu są mierzone przy wejściu do pojazdu, przy starcie AD lub po złożeniu przez AD (mieszanki pojazdów niezmierzonych i zmierzonych są normalne i nie są wadą).
Mierzone są tylko pojazdy, przyczepy i osprzęt, które nie mają części obracających się wokół osi pionowej.
Np. przyczepy z obrotnicą mają ruchomy wózek z obrotem wokół osi pionowej, który również może stać „skręcony”.
Jeśli pomiar miałby być wykonany teraz, to zderzeniem zewnętrznym byłby skręcany wózek z dyszlem, który jest znacznie „szerszy” w porównaniu do przyczepy właśnie holowanej.
Tutaj może teraz pojawić się zarzut „Ale można też zmierzyć, kiedy naczepa jest w pewnym momencie prosto”, zapisać, załadować itp. -> bardziej skomplikowane zawsze idzie…!
Obecnie na zewnątrz nadal dodaje się 20 cm „prześwitu bezpieczeństwa”.
CP używa AD do tankowania, naprawy i parkowania #351, #433, #494 i #519
AD napędza tankowanie i naprawę na żądanie CP, ale ustawienia CP mają pierwszeństwo.
Uwaga: kombajny są również wysyłane do naprawy i tankowania m.in. aktualne załączniki!
W trybie "Odbiór / Dostawa" z pracami terenowymi CP, zestaw pojazdów jest rozładowywany na końcu pracy przed zaparkowaniem, jeśli "Parkuj na końcu" jest aktywowane w AD.
AD aktywuje się tylko w rozsądnych trybach, jeśli wybrany jest niewłaściwy tryb -> powiadomienie.
Przykład: Jazda nie jest przydatna np. dla siewników, ale może być użyta do "komunikatu gotowości".
Stephan-S