Autodrive Schwesing Bahnhof v1.0.0.0




Autodrive Schwesing Bahnhof v1.0.0.0
Witam drodzy hodowcy bydła i rolnicy wirtualnego rolnictwa
Ponieważ gramy również na serwerze, dostałem kurs AD "Schwesing Bahnhof".
Lepiej nie będę wspominał o godzinach pracy, które potrzebowałem, okej, wyszło ponad 180 godzin, wliczając jazdę próbną itd., ale nie o to chodzi.
Powód, dla którego droga została utworzona automatycznie za pomocą AD, dotyczy ona tylko głównych ulic, resztą musiałem się zająć.
W tym miejscu chciałbym podziękować mojemu drogiemu przyjacielowi „Ansgarowi”, który pomógł mi wziąć udział w kursach terenowych. Z 242 polami to trochę czasu.
A teraz przejdźmy do konkretów:
Było:
Wszystkie drogi przejechane
Wszystkie krawędzie pola (poza pastwiskami, gdzie nie ma bramek)
Jeśli to możliwe, wszystkie pola otrzymały co najmniej 2 wycieczki terenowe
Niestety, musiałem przejechać przez 3 lub 4 pola, żeby dostać się na kolejne pole, ale starałem się je omijać, bo osobiście nie uważam, żeby jazda przez obce pole była przyjemna.
Dojazd do pól zaprojektowałem tak, aby znajdował się tuż obok pól, tzn. nie powodował wjazdu, aby zjazd mógł pozostawić pole nienaruszone.
„Wszystkie” 18 podwórek zostało wniesionych, w jednym lub drugim przypadku pewnych miejsc parkingowych nie dało się cofnąć, ponieważ dostęp do parkingu był po prostu zbyt ciasny. Napisałem też (ręcznie) w miejscach w nawiasach.
Nie mogłem też w pełni wjechać na pryzmę obornika przy automatycznym załadunku przyczepy/obornika, ponieważ mapnik kart w miejscach zainstalował wyzwalacz do załadunku ozdobą lub innym, który albo trzeba zmienić samodzielnie, albo opróżnić ręcznie za pomocą ładowaczy czołowych.
Ponieważ zakładam, że większość z nich użyje „Hof 01”, mała wskazówka, wjechałem tam gnojem, ale wcześniej spłaszczyłem stos ziemi na Ladtriggerze narzędziem budowlanym. Jeśli nie chcesz tego, możesz uzyskać punkt wyjścia.
Ponieważ jesteśmy na podejściach, dostałem wszystko z „vanilla vehicles”. Więc jeśli miałbyś użyć pojazdu mod, nie gwarantuję, że zadziała, ponieważ czasami mody zachowują się inaczej niż vanilla vehicles. Proszę dostosować kurs samodzielnie w takich przypadkach. Dziękuję bardzo
Nagraną kontrolę sieci przeprowadziłem ja, nie ma żadnych „ślepych uliczek”!
Zebrano wszystkie punkty sprzedaży i zakupów
Wprowadzono alternatywne zatoki, aby pojazdy miały jak najmniej kontaktu z nawierzchnią.
Wszystkie krawędzie pola są zaznaczone na niebiesko, ponieważ na moim kursie żaden pojazd nie może jeździć po polu, może jechać tylko w dół!
Dodano także miejsca odbioru transportów drewna
Zalecam korzystanie z małych i średnich pojazdów.
W przypadku kombajnów zbożowych i podobnych maszyn, jeżeli to możliwe, należy pozostać przy AutoDrive, ponieważ w niektórych miejscach jest dość ciasno.
Moje pojazdy testowe, a także te na torze, to: Fendt 924 z szerokimi oponami i obciążnikami, który był używany do wjazdu na tor. Deutz 7250 był używany do testów, ze stołkiem strzeleckim i przyczepą tandemową. Kombajn zbożowy John Deere z kosiarką 10 metrów był używany do testów, z napędem taśmowym. Ponieważ okazało się, że pasuje do drogi. Wszystko inne, co w nim duże, jest prawdopodobnie trochę gwałtowne i powinno być prowadzone ręcznie. W Fendt wziąłem wtedy ASW 271 pendant fliegl, z osią tandemową. (zobacz zdjęcia w PDF)
Nie utworzyłem żadnych folderów dla silosów, ponieważ byłoby ich zbyt wiele w menu. Proszę, bądź tak miły, jeśli możesz włączyć automatyczne wypełnianie silosów pasażerskich, aby tworzyć te foldery samodzielnie w razie potrzeby. Dziękuję za zrozumienie.
Moje ustawienia pojazdów, które wybrałem, dotyczą kursu:
Rozpoznawanie kolizji „an”
Prędkość kukurydzy "60%"
Wyjście z pola „najbliższe”
Złóż załącznik „na”
Odległość do przodu (skręt) „8 metrów”
Maksymalny objazd „200 metrów”
Zderzenie nad ziemią „0,75”
Resztę pozostawiam Tobie, tak jak chcesz i potrzebujesz.
Długa historia, krótki sens, teraz kurs dostarczył mi mnóstwo zabawy, a jeśli masz jakieś pytania, jestem do Twojej dyspozycji.
Pozdrowienia od emeryta Marca
DerRentnerMarc