Am Nord-Ostsee-Kanal 4x BETA 9 v1.0.0.0








Am Nord-Ostsee-Kanal 4x BETA 9 v1.0.0.0
Kanał Kiloński – Mapa poczwórna (BETA)
Notatka:
To jest wersja beta mapy!
Witamy na Kanale Kilońskim!
Ta poczwórna mapa, stworzona w Twojej głowie, przeniesie Cię do fikcyjnego regionu, który w dużej mierze opiera się na Szlezwiku-Holsztynie – z typowym krajobrazem, szerokimi polami i znanym szlakiem wodnym w centrum.
Ogólny
61 boisk o różnych rozmiarach (głównie średnich i dużych, niektóre mniejsze) oraz kilka otwartych przestrzeni, które możesz zaprojektować według własnego pomysłu.
Powstały już 4 dziedzińce, które są proste, dzięki czemu można je łatwo dostosować do własnych potrzeb
Wiele wstępnie rozmieszczonych produkcji i prosty projekt terenu zapewniający maksymalną swobodę projektowania
Obory dla zwierząt o zwiększonej pojemności (więcej zwierząt, więcej miejsca do przechowywania, więcej paszy)
Dodatkowe uprawy
Rośliny do młócenia:
Żyto
Pszenżyto
orkisz
Rośliny do ścinania lub koszenia:
Kiszonka z kukurydzy
Żyto zielone
Żyto knotowe
trawa polna
Rośliny okrywowe:
Aktywny humus
Musztarda
Wskazówka:
Żyto, pszenżyto i orkisz można przetworzyć na mąkę, karmić nimi kury lub po prostu sprzedawać.
Biogazownie
500 kW BGA
1 MW BGA z dużym silosem (pojemność ok. 6 000 000 litrów)
Ruch i otoczenie
2 mosty i 2 promy do przeprawy przez kanał
Duży i mniejszy obszar leśny do prowadzenia działalności leśnej
50 jabłek do odkrycia i zebrania
AutoDrive
Proste kursy AutoDrive można uzyskać tutaj (dla wersji 0.9.0.9 lub nowszej):
https://farmingsimulator25mods.com/autodrive-am-nord-ostsee-kanal-4x-v1-0/
Zespół elMatador z AutoDrive Association pracuje nad pełną wersją kursu
Notatka mapera
Ja, twórca tej mapy, mam poważny problem ze wzrokiem.
Proszę wybaczyć drobne błędy i nieścisłości – staram się jak mogę i liczę na konstruktywne uwagi oraz sugestie dotyczące ulepszeń!
Miłej zabawy i eksploracji wzdłuż Kanału Kilońskiego!
BETA 9
Wymagany nowy zapis
W końcu nadszedł ten czas. Po chwili to trwa.
Zmieniłem wszystkie pola. To znacznie skróciło czas kompilacji shaderów podczas pierwszego ładowania mapy, z około 90 sekund do około 32 sekund. Niestety, zapisane pola Courseplay nie będą już działać wszędzie. W rezultacie mapa uległa niewielkim zmianom w niektórych miejscach. Każde pole ma teraz również drogi dojazdowe.
Zmiany:
Pola całkowicie zmienione
Dodano pieszych na przystankach autobusowych
Dodano barierki ochronne (możesz podzielić się swoją opinią, jeśli droga jest zbyt wąska z powodu kolizji)
Rozszerzono projekt portu
Plac zabaw teraz wypłaca pieniądze za dostarczenie towarów (wymagany nowy wynik)
Nowa tekstura drogi
Pojazdy AI mają nowe tablice rejestracyjne
Trawa usunięta z owczarni
Sztuczna inteligencja teraz sadzi również trawę na polach
Naprawiono błąd cebulowy w dodatku Highland Fishing
Dostosowano wyzwalacz dla punktów rozładunku stodoły i handlu słomą
PDA zaktualizowane
Niektóre nieudokumentowane zmiany
Onkel
