Aktualizacja produkcji v1.3.0.0

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji v1.3.0.0

Przeróbka produkcji-skrypt

Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecane do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzkie i rosyjskie.
Spawn w silosie/produkcja może teraz odradzać się jako bele, palety lub kłody w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy istnieje kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również odradzać
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziom napełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Wykonane linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne do ukrycia
Dodano pomoc w grze

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.

Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury dla strony wejściowej i wyjściowej (4 składniki na linię).
Kolorowa prezentacja przepisów ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny jest nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybucja, Outsourcing (wcześniej zachowaj) i Zamiana (nowość). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner do palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również ręcznie spawnować palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiadających im jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji uzależnionych od pogody.
Możliwość napełnienia uzależnionego od pogody.

Opis:
Możliwość zainstalowania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać poprzez Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze, która wyjaśnia najważniejsze cechy moda.
AND AND AND

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.

Autor:
Braeven




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!