Aktualizacja produkcji v1.3.0.0
Aktualizacja produkcji v1.3.0.0
Przeróbka produkcji-skrypt
Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)
Wersja 1.3
Tłumaczenia zlecane do osobnych plików oraz nowe tłumaczenia: szwedzkie i rosyjskie.
Spawn w silosie/produkcja może teraz odradzać się jako bele, palety lub kłody w zależności od tego, co jest dostępne na mapie. Wybór jest wyświetlany tylko wtedy, gdy istnieje kilka opcji.
„Przechowuj drewno” jest teraz wyświetlane dla silosu/produkcji zamiast „Sprzedaj drewno”.
Dodano ustawienia gry
Korekta cen zakupu na podstawie ustawień ekonomicznych (można wyłączyć w ustawieniach)
Można ustawić współczynnik ceny sprzedaży dla sprzedaży bezpośredniej z produkcji
Zmienione bele z modów można teraz również odradzać
Bele są teraz wyświetlane posortowane według rozmiaru podczas wymiany
Dodano wyjścia warunkowe
Produkcja zależna od temperatury, wiatru, słońca, deszczu, pory roku i godzin otwarcia
Umożliwia poziom napełnienia w zależności od temperatury, słońca, deszczu i wiatru
Możliwość wyboru koloru bel kiszonki
Wykonane linie produkcyjne, które są nieaktywne/aktywne do ukrycia
Dodano pomoc w grze
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne łamanie linii na wyświetlaczu receptury dla strony wejściowej i wyjściowej (4 składniki na linię).
Kolorowa prezentacja przepisów ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkcja nie produkuje. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, aż do zapełnienia magazynu. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny jest nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybucja, Outsourcing (wcześniej zachowaj) i Zamiana (nowość). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner do palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również ręcznie spawnować palety i bele – za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane oddzielnie (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiadających im jednostek.
Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).
Własne menu ustawień.
Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej musiały być tworzone osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.
Możliwość produkcji uzależnionych od pogody.
Możliwość napełnienia uzależnionego od pogody.
Opis:
Możliwość zainstalowania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt odradzania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.
Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać poprzez Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystko w pełni zdolne do gry wieloosobowej.
Własna pomoc w grze, która wyjaśnia najważniejsze cechy moda.
AND AND AND
Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.
Braeven