Aktualizacja produkcji v1.2.0.8

FS22 Inne

Aktualizacja produkcji v1.2.0.8

Modernizacja produkcji — skrypt

Dziennik zmian:
(Pełny dziennik zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.2
Dodano nowe tłumaczenia: hiszpański, włoski i francuski
Wbudowany system priorytetowy
Kup wbudowaną funkcję
Zainstalowany skrypt spawnera produkcji
Zainstalowano skrypt Sellpoint
Zaimplementowano podział linii
Kolorowe przepisy
Maksymalne ilości magazynowe i sortowanie produkcji
Obsługa kategorii FillType
Dodano wyświetlanie i wyświetlanie obiektów
Zainstalowano skrypt odradzania magazynu

Revamp przerabia wewnętrzny system produkcyjny, rozbudowuje go i dodaje różne funkcje. Sam Revamp jest podstawowym modyfikacją skryptów, ale także samodzielnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje zwiększające komfort.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
Automatyczne zawijanie słów na wyświetlaczu przepisów dla produktów przychodzących i wychodzących (4 składniki na linię, 2 na linię dla wzmacniaczy).
Kolorowa prezentacja receptur ułatwia zorientowanie się, dlaczego produkcja nie produkuje: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
Możliwość zakupu towarów z menu produkcyjnego do produkcji za podwójną cenę rynkową.
System priorytetów: Przychodzące towary można teraz ustawić według różnych priorytetów za pomocą menu produkcyjnego i będą one dystrybuowane w oparciu o te priorytety. Obowiązuje zasada: Priorytet 1 jest najważniejszy i przyjmie towar jako pierwszy, dopóki magazyn się nie zapełni. Priorytet 2 dopiero potem itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie będą otrzymywać żadnych dostaw.
Tylko aktywne linie produkcyjne mogą być zasilane w trybie dystrybucji.
Dostępny jest nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Rozdaj, Przechowywanie (wcześniej zachowaj) i Odradzanie (nowe). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie tworzy ona automatycznie palet.
Dodano ręczny spawner palet i bel — Wszystkie produkcje ze spawnerem palet mogą również spawnować palety i bele ręcznie — za pomocą menu lub wyzwalacza.
Koszty dostawy produkcji są teraz raportowane osobno (poprzednio część kosztów produkcji).
Produkcje, które są celami misji, mogą przyjmować nieograniczoną liczbę towarów z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Towary misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
Wyświetlanie maksymalnych pojemności pamięci.
Alfabetyczne sortowanie produkcji.
W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one uruchomione równolegle (II) czy rozproszone (Y).

Należy aktywnie dodawać do produkcji:
Przepisy:
Receptury można tworzyć z kilku równych składników w grupach (maksymalnie 5).
Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej trzeba było tworzyć osobno, można połączyć w jedną linię produkcyjną.
Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych dopalaczy, które zwiększają produkcję wychodzącą.
Wspomagacze można wyłączyć lub odwrócić dla poszczególnych towarów.
Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmocnienia jest pokazana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
Możliwość tworzenia receptur poprzez FillTypeCategories.

Opis:
Możliwość dodania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również w przypadku czystych magazynów.
Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od stanu napełnienia np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również w przypadku czystych magazynów.
Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt zaszczepiania, który można wykorzystać do zaszczepiania bel i palet.

Inne funkcje:
Nowe FillTypes można wprowadzać za pośrednictwem Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
Różne możliwości ustawień powyższych funkcji.
Wszystkie w pełni kompatybilne z trybem wieloosobowym.

Pełna lista opcji, pomoc w instalacji i wsparcie jest dostępna w Dokumentacji:
To tylko scenariusz, sam skrypt nie zmienia żadnych przepisów produkcyjnych! Muszą one być tworzone osobno.

Autor:
Braeven




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!