Departament Haut Beyleron (4x) v0.4.3.0 BETA
Departament Haut Beyleron (4x) v0.4.3.0 BETA
Dziś mam dla Was 4x Dział Map Haut Beyleron, co oznacza coś w rodzaju dzielnicy Haut Beyleron.
Zmiany w aktualizacji 0.4.3.0 Beta:
– błąd w fr-lang ( naprawiony od wersji 0.4.3.0 )
– Wszystkie BGA można teraz usunąć poprzez sprzedaż (dostępne od wersji 0.4.3.0)
– Wszystkie budynki BGA można usunąć, jeśli w zapisie gry zostaną wprowadzone zmiany. Ale bądź ostrożny, niektórych budynków nie można przestawić lub ustawić pod wymaganym kątem! (dostępne od wersji 0.4.3.0, patrz instrukcje)
– Dzięki nowym zapisom gry, reflektory są teraz umieszczane na silosach klinowych (dostępne od wersji 0.4.3.0)
– Dostosowana prędkość rozładunku niektórych palet (dostępna od wersji 0.4.3.0)
– Dodano brakującą kolizję w silosach w dużej piekarni (dostępne od wersji 0.4.3.0)
Wymagane zmiany w zapisie gry: opcjonalne
Na moim Discordzie są instrukcje dotyczące zmiany! #Ostatnia aktualizacja
Zanim powiem jedno lub drugie o mapie, chciałbym pozbyć się pilnej notatki, że jest to BETA i tu i tam nie wszystko jest gotowe. Jednak ze względu na wiele próśb zdecydowałem się opublikować mapę.
W dzielnicy Haut Beyleron jest więcej pól, a także produkcja nieparzysta (nie wszystkie są jeszcze wdrożone, należy poczekać z postawieniem własnych). Obecnie istnieje łącznie 99 pól i niektóre obszary, które można wykorzystać jako łąki lub obszary komercyjne. Mapa ma duży główny dziedziniec pośrodku mapy i inny standardowy dziedziniec mniej więcej w każdym z rogów. W sklepie z narzędziami są 4 BGA i 4x fermentor / suszarka do chwastów, ale zobaczysz. Ponieważ istnieje 5 dziedzińców, tryby gry nie działają, a wszystkie budynki na dziedzińcu i tak się tam znajdują. Obecnie znajduje się tu duże pastwisko owiec i pastwisko krów.
Obecnie znajduje się tu sklep żelazny z fermentorem/suszarnią do trawy, duża cukrownia, wielki młyn, duża piekarnia, duża olejarnia, zakład produkcji żywności i fabryka dżemów. Więcej nastąpi, niektóre budynki już tam są. W dużych produkcjach zawsze jest dodatkowy wyzwalacz sprzedaży, który nie ma nic wspólnego z samą produkcją.. no wiesz, w produkcji, którą kupiłeś, nie możesz nic sprzedać.
Trzy pola po lewej stronie na północy są przeznaczone na winogrona, a po prawej na oliwki. Z tego powodu istnieją również odpowiednie produkcje opakowań, które oczywiście mogą być również wykorzystywane jako magazyny. Dostarczasz winogrona lub oliwki, a następnie możesz je przetransportować do produkcji na paletach lub sprzedać.
Produkcje oryginalnej mapy wciąż tam są.
Jeśli nie masz ochoty rozpoczynać nowego zapisu poprzez aktualizacje, powinieneś pobierać mapę tylko wtedy, gdy nie jest już w wersji beta, w przeciwnym razie mam nadzieję, że podoba ci się mapa do tej pory i dobrze się bawisz.
Skonfigurowałem raport o błędzie na moim Discordzie. Jeśli coś znajdziesz, możesz to zgłosić i nie narzekać.
O tak, kursy Autodrive są tutaj:
http://modsfile.com/4mtekjx7gwid/AutoDrive_config.zip.html
Czego potrzebujesz dla Kate ? W przeciwnym razie nie możesz zrobić drewna
Do transportu cukru i mąki:
http://modsfile.com/out1uwwokgsi/FS22_Gulli_Silotrailer.zip.html
Co polecam?
https://farmingsimulator22mods.com/work-shop-pack-v1-0-fs22/
Autor:
GulliDeckel