SimpleIC v0.9.0.9
SimpleIC v0.9.0.9
Dziennik zmian:
V 0,9.0.9
naprawiony błąd trigger_on i trigger_off nie działają — simpleIC_animations.lua: 128: próba indeksowania lokalnego „self” (wartość logiczna) naprawiono znikanie myszy w trybie wieloosobowym
V 0,9.0.8
język CZ dodany przez Kynuska
V 0,9.0.7
Usunięto wydruki debugowania, pierwsza wersja „Release”, nadal nie została wykonana, ale nie ma już większych błędów.
V 0,9.0.6
Ostrzeżenie: znaleziono starą wersję formatu pliku kształtu „weightSetBall.i3d.shapes”. naprawiono [problem #10]
V 0,9.0,5
naprawiono błąd na serwerach – próba wywołania metody 'readStream' (wartość zerowa) [problem #8]
V 0,9.0.4
poprawka synchronizacji dla wielu graczy [problem #6]
zapis animacji Stan fix
naprawa gubienia dźwięków wewnętrznych [problem #7]
Dodano polskie tłumaczenie (dzięki KITT3000)
V 0.9.0.3
pomieszana wersja, zaktualizuj ponownie
V 0.9.0.2
naprawiono problem podczas zapisywania simpleIC_animations.lua (81) [problem #4]
V 0.9.0.1
Pierwsze wydanie Github dla FS22
Najważniejszą rzeczą:
Jak to przetestować i zagrać?
Pobierz FS22_simpleIC.zip i dodaj go do folderu mod
pobierz mod, który jest gotowy na SimpleIC lub edytuj go dla siebie (w tej chwili nie ma przykładowego moda do FS22, ale dodam trochę później – jednak XML jest taki sam jak w FS19, więc możesz go użyć)
Zgłoś błędy, jeśli je zauważysz, za pomocą Dziennika, Opisu lub Zdjęcia
Co to jest:
To nowe podejście do dobrze znanych interaktywnych skryptów sterujących w Farming Simulator. Został ustanowiony w FS19 jako znany i dobrze używany Mod, więc tutaj jest dla FS22. Na początku nie chciałem ponownie robić tego modu, ale nikt inny nie chciał tego robić. No to ruszamy. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i docenisz, lol.
Jest to skrypt globalny, co oznacza, że nie trzeba go dodawać do każdego moda osobno, żadne dodatkowe zmiany modDesc.xml, takie jak teksty l10n itp. są konieczne.
Oczywiście, nadal trzeba edytować pojazd-xml i i3d, skrypt nie może magicznie oddzielać drzwi i dodawać punktów spustowych. Ale jak tylko zostaną dodane potrzebne linie, IC będzie aktywny, o ile ten mod będzie aktywny.
Oznacza to również, że ludzie, którzy nie lubią IC, nie muszą usuwać wszystkich modyfikacji pojazdów, po prostu nie aktywować tego modu.
Oznacza to również, że istnieje tylko jedna wersja IC, a nie 50 różnych, które wchodzą ze sobą w konflikt
aktualizacje IC są globalne i można je używać we wszystkich modach
Jak dodać to do mojego moda:
Istnieje plik example.xml wyjaśniający wszystkie obecne możliwe wpisy XML i ich działanie. Jeśli nie jesteś nowy w modowaniu, to powinno wystarczyć, aby zacząć
Jeśli dobrze znasz modowanie, oto krótkie wyjaśnienie: (spójrz na link Deutz Agrostar powyżej, aby zobaczyć pełne wiersze XML)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger, w którym gracz może otwierać drzwi i inne rzeczy z zewnątrz
animacja Nazwa = nazwa animacji drzwi
animacja Szybkość = szybkość animacji (oczywiście)
udostępniona animacja = jeszcze nie dodano
soundVolumeIncreasePercentage = o ile zwiększy się głośność dźwięku, jeśli te drzwi zostaną otwarte. Wartości zostaną zsumowane dla więcej niż jednych drzwi, maks. to outdoorSoundVolume
insideTrigger i outsideTrigger = "Punkty wyzwalania", np. transformGroups, które zaznaczają miejsce, w którym można kliknąć komponent IC
triggerPoint = nazwa index / i3dMapping dla transformGroup
triggerPointSize = rozmiar/promień wokół punktu wyzwalającego, w którym nadal rejestruje się jako kliknięty
modelleicher