Konwersja jednostek v0.0.0.5 BETA
Konwersja jednostek v0.0.0.5 BETA
Dziennik zmian v0.0.0.5 BETA:
Dodano jardy sześcienne jako domyślną jednostkę objętości dla typów niepłynnych/ziarnistych/sztuk.
Większe jednostki pojawiają się teraz przed mniejszymi przy wyborze
Przykład: funty > tony to teraz tony > funty
To wszystko można zmienić za pomocą konfiguracyjnych plików xml
Naprawiono błąd, przez który niektóre pojazdy traciły wybraną jednostkę w określonych warunkach
Ten mod rozszerza możliwości konwersji jednostek FS22. Nie zmienia żadnych wewnętrznych wartości, a jedynie sposób ich wyświetlania w grze.
Jest to wersja BETA, co oznacza, że błędy mogą być (i prawdopodobnie są) obecne. Zdecydowałem się wydać to w formie beta, aby ludzie mogli to przetestować podczas pracy nad tym. Dzięki temu mogę rozwiązać wszelkie problemy podczas pisania, zamiast cofać się i zmieniać trochę kodu, jeśli coś jest nie tak.
Jak większość wie, sam nie gram w trybie multiplayer ani nie używam wielu modów. Testuję, co mogę, ale nic nie jest bardziej dokładne niż wtedy, gdy publiczność coś dotknie, lol.
Aby zmienić zestaw imperialny i metryczny, po prostu przejdź do waniliowego menu gry i wybierz „Mile” dla jednostek imperialnych lub „Kilometry” dla jednostek metrycznych. Przyszłe wersje będą miały pozycję menu służącą do wybierania aktualnego zestawu jednostek. Na razie tak to mam.
Mod ma dwa skróty klawiszowe. Jedna przełącza między jednostkami objętości i wagi, a druga między jednostkami każdego typu.
Domyślne skróty klawiszowe są następujące (można je zmienić):
Ctrl w prawo + Shift w prawo + ? = Przełącz objętość/wagę
Shift + ? = Wybierz jednostkę
Jednostki można „dodawać” z dowolnego modu lub modSettings, ale istniejące jednostki można „dodawać” tylko z mapy, tego modu, modu addon lub z folderu modSettings. Folder modSettings jest używany TYLKO dla pojedynczego gracza. Został zaprojektowany w ten sposób, aby wszystkie informacje o jednostkach były takie same dla wszystkich w trybie wieloosobowym.
Przykłady konfiguracji można znaleźć w folderze sdk, a także w modDesc.xml tego moda.
Konwersja jednostek powinna wymagać niewielkiej lub żadnej konfiguracji dla większości ludzi, jednocześnie pozwalając na bardziej zaawansowane opcje dla tych, którzy tego chcą.
Baw się dobrze!
Instrukcje instalacji
Jeśli używasz dodatku UnitConvert (teraz zwanego UnitConvert Companion):
Musisz zaktualizować do nowego modu UnitConvert Companion. Instrukcje dotyczące importowania poprzedniej konfiguracji (jeśli cokolwiek zmieniłeś) można znaleźć na stronie pobierania tego moda.
ThundR