AutoDrive w wersji 3.0.0.8


AutoDrive w wersji 3.0.0.8
Ten mod pozwala na stworzenie sieci tras, którymi pojazdy będą mogły poruszać się autonomicznie. Po skonfigurowaniu możesz polecić ciągnikowi znajdującemu się w pobliżu sieci, aby pojechał do dowolnego punktu, takiego jak warsztat, pole nr 1 lub punkt sprzedaży.
Wersja 3.0.0.8 (03.12.2025):
Poprawki błędów i ulepszenia:
Wyłącz wskaźnik myszy, gdy gracz opuszcza pojazd #143
Sterowniki AD ignorują teraz ustawienie automatycznego uruchamiania silnika FS #280
UAL nie rozładowuje się, gdy punkty docelowe rozładunku ulegają rotacji
używanie pociągów z AD prowadzi do błędów LUA #262
Tankowanie za pomocą kombinacji klawiszy napełnia przyczepy (olej napędowy) #320
problem z synchronizacją w MP #347
ruch uliczny AI #398
problem z nieznaną „specjalizacją” #405
bele nie są rozładowywane przed wyjazdem AD #291
optymalizacja wyładowarki kombajnu pod kątem pozostawiania owoców
zapisywanie ustawień pojazdu i przywracanie ich w innym pojeździe nie działa #412
mniej wiadomości z AD w MP:
jeśli w pojeździe znajduje się gracz, jest on wyświetlany za pomocą „X”, ale nie dla wszystkich pozostałych graczy
jeśli w pojeździe nie ma żadnego gracza, wyświetlani są oni za pomocą '->' i 'X' dla wszystkich graczy w tej samej farmie
powiadomienia dotyczące pojazdów, w których nie siedzi żaden gracz, ale należących do innej farmy, nie są w ogóle wyświetlane
optymalizacja zachowania układu kierowniczego i wykrywania kolizji:
Usunięto opcję „Odległość do przodu (skręt)”, teraz określa ją pojazd
wykrywanie kolizji teraz lepiej podąża za układem kierowniczym
zakręty są pokonywane płynniej (konieczne mogą być zmiany kursu)
Nowe funkcje:
Wyświetlacz punktu docelowego AD nr 243
użytkownicy mogą wybrać, czy punkty docelowe AD mają być wyświetlane na mapie pomocniczej w menu głównym, na minimapie w grze, na obu mapach czy na żadnej z nich
Edycja sieci tras jest teraz możliwa w menu konstrukcyjnym „Krajobraz” #101:
gracz musi siedzieć w pojeździe
HUD nie będzie wyświetlany
edycja jest możliwa tylko za pomocą skrótów myszy i klawiatury
strona rozładowcza regulowana w kombajnach (dotyczy tylko kombajnów z ruchomymi rurami rozładowczymi, np. sieczkarni) #313
Typy wypełnień UAL można wybrać w AD (zobacz wpis w Wiki) #249 #316
Kolejne silosy przejazdowe:
dwa lub więcej silosów przejazdowych w rzędzie traktuje się jako pojedynczy silos
prędkość rozładunku jest obliczana w taki sposób, aby zapewnić rozładunek na całej długości dwóch lub więcej oddzielnych silosów przejazdowych
silosy przejazdowe w rzędzie muszą mieć tę samą szerokość, ale długość może się różnić
Obszary silosów drive-through można wyświetlić za pomocą przypisanej kombinacji klawiszy (przypisanie klawisza FS „AD: akcja dewelopera”)
Pierwsze wydanie dla FS25:
na podstawie najnowszej wersji FS22
może nadal zawierać błędy, ponieważ w tle Giants zaszły duże zmiany
Jeśli wystąpią błędy lub problemy, zgłoś je jako problem na githubie
Edytor kursu
Edytorem kursu zajmuje się teraz @KillBait. Jeśli zajdzie taka potrzeba, usuń numery wersji z nazwy pliku.
Stephan (Founder), Iwan1803 (Community Manager, Supporter & Tester), Axel & Tommo (Modder) Willi (Supporter & Tester)
