Polesine BETA 3 v1.0.0.0








Polesine BETA 3 v1.0.0.0
Płaski region północnych Włoch z małymi i średnimi polami. Wjazd dużymi samochodami będzie utrudniony przez wąskie drogi, mosty, rowy i mgłę.
– Realistyczny kalendarz upraw (w grze nie uprawia się bawełny i trzciny cukrowej)
– Zmieniono tekstury kiszonki, wapna palonego, zaoranej ziemi, nawożonej i uprawianej obornikiem stałym i płynnym.
– 255 nieruchomości
– BGA
– Mała farma, na której rozpoczniesz grę.
– Duża, intensywna ferma drobiu z 2 fermami dla zwierząt i 2 fermami produkującymi obornik poprzez wkładanie słomy
– Duża ferma trzody chlewnej z systemem mieszania paszy
– Duża farma bydła (Dom znajduje się pomiędzy gruntami rolnymi 235 i 236)
– Różne punkty sprzedaży
– Wiele produkcji z gry podstawowej
– Tekstura lucerny zamiast trawy na polach
– W sklepie pojawił się nowy rodzaj winorośli z metalowymi słupami.
– Nowy typ pola ryżowego w sklepie z rurą, z której wypływa woda. Sugeruję obniżenie pola ryżowego podczas fazy pozycjonowania za pomocą klawiszy sugerowanych w menu, aby uniknąć latającej rury.
– 1 murowany i 1 nowoczesny budynek gospodarczy w warsztacie.
– Teren rolniczy nr 1 to teren otaczający rzekę i główne drogi. Można go kupić za 0 USD, aby kosić trawę przy drodze. (Numer terenu rolniczego znajduje się w pobliżu numeru 146)
– Jeśli chcesz grać na farmie 120, czyli na czymś w rodzaju żwirowni (lewy górny róg), sugeruję użycie moda „Additional Filltypes” autorstwa w33zl na modhubie i umieszczenie w nim stacji kupna i sprzedaży zawartych w modzie
BETA 3
– Dodano uprawę rzędową z bardziej realistycznym kalendarzem dostosowanym do regionu
– Różna tekstura kiszonki, wapna, gnojowicy na polach, obornika na polach i pól zaoranych.
– Odbudowano 4 farmy
– Drobne poprawki kolizji i nie tylko
– Ulepszono niektóre punkty mapy
MIrkomod
