Dodatek CVT w wersji 2.0.0.0






Dodatek CVT w wersji 2.0.0.0
Ten skrypt dodaje prawdziwą skrzynię biegów CVT, hydrostatyczną lub HST do wszystkich pojazdów z przekładnią bezstopniową.
Konfigurację przeprowadza się w sklepie za pomocą prostego wyboru odpowiedzi tak/nie.
Jeśli wybierzesz „Tak”, możesz otworzyć graficzny interfejs użytkownika (GUI) w grze, aby wybrać żądane warianty skrzyni biegów i dodatkowe funkcje.
– Automatyczne tylne światło robocze włączane podczas cofania i czas świecenia.
– Światła drogowe/migacz świateł drogowych można kontrolować za pomocą specjalnego przycisku.
– Układy napędowe zostały całkowicie przeprojektowane.
– Pedały przyspieszenia z funkcją procentową dla przekładni HST, hydrostatycznych, elektrycznych i bezstopniowych.
– HST i hydrostatyczny teraz z 2 pedałami – sprzęgło służy do zmiany biegu na wsteczny.
– Podgrzewanie silnika zależy od temperatury zewnętrznej – im niższa, tym dłuższy czas podgrzewania. Kompatybilny z wyłącznikiem zapłonu Giants – działa tylko przy włączonym zapłonie.
– Uruchomienie silnika zależy od temperatury – otoczenia i pogody.
– Nowa konfiguracja kombajnu z zoptymalizowaną obsługą w trybie polowym i drogowym.
W trybie terenowym można używać pedału sprzęgła do jazdy impulsowej.
Ważny:
Najpierw należy przypisać przyciski do CVT-Addon, ponieważ można je skonfigurować na wiele sposobów.
W interfejsie graficznym domyślnie wprowadzono kombinację klawiszy [lShift + lAlt + C].
A przełącznik automatycznego światła tylnego jest włączony [lShift + lAlt + A].
Wszystkie ustawienia w LS powinny być ustawione na ręczne.
Manualna zmiana biegów i sprzęgło.
Nie powinny być aktywne żadne elementy sterowania automatycznego.
Jeśli chcesz jeździć realistycznie, już to robisz.
Dodatek CVT powinien być aktywnie uruchamiany, a nie tylko „działać w tle”. (Dostosuj do konkretnej aplikacji)
Wartość XML pojazdu „rotInertia” (koło zamachowe) nie może być określona lub musi zostać precyzyjnie dostosowana.
I pamiętaj: silniki muszą się najpierw rozgrzać.
W razie wątpliwości obejrzyj poradniki.
Opcje ustawień:
Ogólne CVT:
– Można ustawić od 0 do 5 ramp przyspieszenia.
– Można również ustawić rampy hamowania.
– Tryb pedałowania TMS można dezaktywować.
– Możliwość włączenia lub wybrania automatycznej blokady mechanizmu różnicowego.
(wymagany FS25_VehicleControlAddon lub FS25_EnhancedVehicle)
– Efektywna praca maszyny przy maksymalnej wydajności.
– Aby uruchomić silnik, należy włączyć sprzęgło.
Klasyczna przekładnia CVT:
– Można skonfigurować liczbę zakresów napędu.
– Zakresy jazdy zmieniane są ręcznie.
Nowoczesna przekładnia CVT:
– Dwa zakresy napędu zmieniają się automatycznie – prawie tego nie zauważysz.
– Hamulec postojowy zostaje aktywowany w momencie opuszczenia fotela kierowcy.
(wymagany FS25_VehicleControlAddon lub FS25_EnhancedVehicle)
– Koncepcja niskiej prędkości dla wydajnej pracy.
– Wygodna obsługa dzięki mniejszej liczbie wymaganych ustawień.
– Możliwy skręt wjazdowy.
Napęd hydrostatyczny i HST:
– Za pomocą interfejsu graficznego można wybrać dwa podstawowe warianty.
– W tej konfiguracji rampy przyspieszenia są używane jako stopnie prędkości.
– W obu napędach pedał przyspieszenia jest regulowany procentowo.
– Z napędem hydrostatycznym (starsza wersja):
Wymagana przepustnica ręczna
A. Prędkość maksymalna
B. Zwiększona moc pompy (np. w przypadku ładowarek czołowych)
– Nowsza wersja reguluje wiele rzeczy automatycznie, ale ręczna przepustnica nadal jest pomocna.
Jeżeli FS25_VehicleControlAddon jest aktywny: Aby uruchomić silnik, należy zaciągnąć hamulec postojowy.
Ciepło, przegrzanie i zużycie:
– Silniki muszą się nagrzewać, w przeciwnym razie następuje zwiększone zużycie.
– Niewłaściwe użycie/nieprawidłowa regulacja może spowodować uszkodzenie skrzyni biegów.
– Wysokie ciśnienie oleju może spowodować przegrzanie i zużycie.
– Temperatury silnika są synchronizowane z FS25_DashboardLive tylko w trybie wieloosobowym. (Tryb DBL musi być aktywny)
Wpływ na funkcje i czynniki wpływające:
Efekt hamowania silnikiem:
Obliczane dynamicznie na podstawie:
Waga, prędkość, wiatr, nachylenie, spadek, prędkość obrotowa silnika, moc, wybór rampy itp.
Uruchamianie silnika:
– Bezstopniowa: Sprzęgło musi być wciśnięte.
– Hydrostatyczny:
– Hamulec postojowy aktywny (z VCA)
– Przepustnica ręczna na 0
Zakresy napędowe:
– Dwa standardowe zakresy (I / II) z możliwością rozszerzenia o tryb klasyczny.
– Poziom II: Roboty drogowe, lekkie
– Poziom I: Praca w terenie, duże obciążenie
– Moment obrotowy i prędkość maksymalna dostosowane
– Możliwość przypisania klawiszy do każdego poziomu lub przełączania.
– Zmieniaj tylko podczas postoju (aby uniknąć uszkodzeń)
– Nowoczesna konfiguracja: sterowanie automatyczne
Rampy przyspieszenia:
– poziomy od 0 do 5
– Wpływ na przyspieszenie i zwalnianie
– Wysokie ciśnienie dla ciężkiego sprzętu – na wysokich rampach
– Rampy 4–5 są bardziej odpowiednie do pustych przebiegów
– Do lekkich prac polowych: wybór rampy zależy od wyposażenia
Więcej szczegółowych wyjaśnień i samouczków znajdziesz w Wiki na GitHubie.
Praktycznie wszystkie wartości/ustawienia są dostępne i możliwe do wykorzystania w FS25_DashboardLive.
Podobnie jest z danymi wyjściowymi telemetrii z Upsidedown.
np. aktywne automatyczne światła robocze.
Więcej informacji znajdziesz w Wiki.
Opinie i zgłoszenia błędów (oraz Wiki) są mile widziane na stronie Github: FS25_CVT_Addon.
Autor:SbSh
