REA22 Koła v1.1.0.1
REA22 Koła v1.1.0.1
Celem tego modu jest sprawienie, aby gra była bardziej realistyczna, a dostosowanie pojazdu do zadania bardziej satysfakcjonujące.
V1.1.0.0
– Poprawiony błąd, w którym prędkość poruszania się koła była mierzona w złym położeniu
– Dodano kopanie kół
V1.1.0.1
Wilgotność podłoża jest spowolniona, aby uzyskać bardziej równomierne przejście od suchego do mokrego.
– Wilgotność gruntu jest zapisywana, aby uniknąć ponownego nawilżenia gruntu po wczytaniu gry.
Celem jest uczynienie modu uniwersalnym.
Ten mod obsługuje tryby dla wielu graczy i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
W podstawowej grze wiele pojazdów nie bierze pod uwagę np. rodzaju opon
Wózek widłowy Manitou MC18 otrzymuje takie samo tarcie opon jak ciągnik.
Ten mod uzupełnia brakujące dane na podstawie indeksu opon, czyniąc go uniwersalnym.
Różne typy opon zachowują się teraz zupełnie inaczej na różnych rodzajach podłoża i
inaczej cierpi z powodu deszczu i zapadania się w ziemię.
Ten mod obsługuje 4 standardowe typy opon: MUD, STREET, OFFROAD i CRAWLERS!
Oblicza tarcie na podstawie rozmiaru opony, tworząc szerokie opony, bliźniacze i gąsienice warte swojej ceny
ciężka praca w terenie, ale ciasnota cierpi, co czyni ją idealną do łatwiejszych zadań w późniejszym stadium wzrostu.
Tarcie opony oblicza się na podstawie szerokości i promienia.
Tarcie toru jest obliczane na podstawie szerokości i długości toru.
Dodaje oznaczający opór toczenia i boczny:
– Większe obciążenie kół, małe opony i miękka nawierzchnia = większa siła potrzebna do ciągnięcia lub pchania.
– Mniejsze obciążenie kół, duże opony i twardy grunt = mniejsza siła potrzebna do ciągnięcia lub pchania.
– Oś przednia nie jest już domyślnie blokowana, gdy dołączony jest ładowacz czołowy.
– Zwiększa się deformacja opon.
Dodano wsparcie dla „REA Dynamic dirt”, wjeżdżającego do stojącej wody
stworzony przez "REA Dynamic dirt" zmniejsza tarcie i zwiększa opadanie kół.
900Hasse