Silverrun Forest Multifruit Edition V1.0.0.1






Silverrun Forest Multifruit Edition V1.0.0.1
Mówią, że jak jesteś głupi, to nikomu o tym nie mów. Ale ja się chwalę.
Zacząłem edycję Silverrun wkrótce po Horsch AgroVation, ale nie mogłem załadować mapy. Dopóki nie sprawdziłem ponownie oryginału. FoliageMultiLayer w oryginale miał 11 6 6, więc gdm, który próbowałem przekonwertować na 12 6 6, nie działał z tym skryptem Pythona. Po kilku godzinach odkryłem, że nie trzeba go konwertować, 11 6 6 wystarczyło do dodania mojego multifruita.
No i proszę. Nic się nie zmieniło w stosunku do oryginału, wszystkie nowe typy wypełnienia i fabryki są już dostępne (musiałem je dodać do pliku fillTypes.xml i innych plików XML).
Miłej zabawy! Szczegóły dotyczące dodanych elementów znajdziesz w moim projekcie Riverbend Springs Edit lub w projekcie Multifruit Prefab.
Wersja 1.0.0.1
– usunięto niestandardowy skrypt nawozu, ponieważ teraz, dzięki zaktualizowanemu precyzyjnemu rolnictwu, kompost będzie działał tylko z liniami określonymi w map.xml, więc nie ma potrzeby tego skryptu i niestandardowego pliku precyzji farming.xml, tylko potrzebne linie dla kompostu i nowych upraw;
– usunięto również sprayTypes.xml, ponieważ wystarczy prosty kod w map.xml:
– usunięto zduplikowaną linię „onion” w plikach językowych (gra dodała już linię „onion” do plików językowych gry podstawowej)
– poprawiono tytuły XML dla niektórych języków i dodano brakujące pozycje z listy języków gry (zauważono to podczas pracy z Horsch i Silverrun)
Jinkou89, GIANTS Software
