Fabryka celulozy V1.1.2.0








Fabryka celulozy V1.1.2.0
W końcu udało mi się przerobić ten mod do FS25. Nie było to trudne, potrzebowałem tylko czasu. Mam nadzieję, że będę kontynuował przerabianie kolejnych, gdy tylko znajdę czas. Dziękuję wszystkim, którzy proszą o aktualizacje modyfikacji, które zrobiłem do FS22. Będę zwracał uwagę na błędy i ostrzeżenia związane z tym modem.
W tych punktach produkcyjnych można pozyskiwać celulozę z drewna, którą można przetworzyć na papier, tekturę, a nawet lepką tkaninę do produkcji ubrań.
Celuloza jest przetwarzana w postaci bawełny, którą można sprzedać lub przerobić na tkaninę przeznaczoną do dowolnego przędzenia.
Do zaopatrywania roślin można używać pni drewnianych lub drzazg, te ostatnie obniżają koszty produkcji i pozwalają na wyprodukowanie większej ilości drewna dziennie.
Jedna czwarta produkcji papieru lub celulozy (bawełny) będzie przeznaczana na produkcję tektury, gdyż w rzeczywistości nie cała celuloza pozyskiwana z drewna może zostać przekształcona w dobrej jakości białą pulpę.
Istnieją dwa rozmiary zakładów o różnych wydajnościach i szybkości produkcji.
– Największa z nich ma powierzchnię około 300 metrów kwadratowych (będziesz musiał dysponować dużym polem) i może wyprodukować 1 152 000 litrów bawełny lub papieru dziennie.
– Dziewczynka przypomina fabryki z gry i może wyprodukować 57 600 litrów bawełny lub papieru dziennie.
Wysoka cena: 1 500 000 dolarów
Cena Chico: 150 000 dolarów
Codzienna konserwacja: duża 12 000 $ mała 1 200 $, zalecam wyłączenie, jeśli nie jest używana.
Wersja 1.1.2.0
– Naprawiono problem z paletą bawełnianą, która się nie napełniała.
– Teraz obie rośliny akceptują kłody bucundbale, ale automatycznie staną się zrębkami. Ze względu na charakter typu Filltype, topola może przekształcić się jedynie w drzazgi, a także w okrągłe bryły.
– Drobne zmiany estetyczne.
jitrief
