Trigger Greenhouse V1.0.0.0






Trigger Greenhouse V1.0.0.0
Ten mod zawiera szklarnię, która umożliwia uprawę wszystkich warzyw w grze, taką jak domyślna, a także dodatki w postaci grzybów, winogron i oliwek; wszystko w ramach jednej produkcji.
Ale oko też chce mieć swój udział, dlatego możesz znaleźć TYLKO RZĘDY DEKORACYJNYCH upraw różnych produktów szklarniowych (oprócz pieczarek), aby symulować uprawę na otwartym polu.
Są to jedynie obiekty dekoracyjne, więc nie poprawią wydajności szklarni, ale możesz to zrobić, jeśli w procesie produkcji zastosujesz nawozy.
W szklarni obornik, gnojowica, poferment i płynny nawóz przetwarzane są na nawóz stały, dzięki czemu możesz wykorzystać to, co chcesz, aby zwiększyć produkcję.
Stosowanie nawozów naturalnych (obornika, gnojowicy i pofermentu) daje konwersję 1:2, co oznacza, że ilość nawozu wzrośnie o 2 jednostki na każdą jednostkę dodanego nawozu naturalnego. Stosowanie nawozów chemicznych (nawozów i nawozów płynnych) zwiększy ilość nawozu tylko o 1 jednostkę.
W przypadku grzybów można natomiast zwiększyć produkcję stosując słomę.
Wszystkie przepisy produkcyjne mają również wariant z samą wodą, dla tych, którzy chcą bardziej zręcznościowej i uproszczonej obsługi, przy połowie szybkości produkcji.
Mod zawiera:
Rzędy roślin ozdobnych:
– Kategoria: do umieszczenia -> dekoracje
– Cena: bezpłatna
– Miesięczna konserwacja: 0 zł
– Konfiguracja: 3 różne etapy wzrostu.
Wyzwalacz efektu cieplarnianego:
– Kategoria: do umieszczenia -> produkcje -> szklarnie
– Cena: 10 000 dolarów
– Miesięczna konserwacja: 10 USD
Przepisy szklarniowe:
– Wejście: Woda
– Wyjście: Pomidor | Sałata | Truskawka | Dymka | Kapusta pekińska | Chili | Czosnek | Winogrono | Oliwka
– Wejście: Woda | Nawóz (nawóz stały, nawóz płynny, obornik, gnojowica i poferment)
– Wyjście: Pomidor | Sałata | Truskawka | Dymka | Kapusta pekińska | Chili | Czosnek | Winogrono | Oliwka
– Wejście: Woda
– Wyjście: Grzyby enoki | Boczniaki
– Wejście: Woda | Słoma
– Wyjście: Grzyby enoki | Boczniaki
Piersi
