Dakota 16x (z precyzyjnym rolnictwem i nowym Geo) v1.1.0.2






Dakota 16x (z precyzyjnym rolnictwem i nowym Geo) v1.1.0.2
wersja 1.1.0.2
stałe koszenie łąk
wersja 1.1.0.1
stała możliwość tworzenia nowych pól za pomocą pługów
naprawiono błąd, który uniemożliwiał koszenie łąk i trawy
po skoszeniu trawy/łąki powstanie wał siana
wersja 1.1.0.0
Dodano funkcję precyzyjnego rolnictwa (dzięki svauloup)
Usunięto około połowy drzew, w tym około 90% rosnących przy drogach.
Usunięto część niepotrzebnych elementów w celu poprawy wydajności.
Dodano rowy do dróg.
Niestandardowy kalendarz upraw (geograficzny) dostosowany do obszaru środkowego zachodu Ameryki.
Dostosowane plony i ceny sprzedaży sprawiają, że wszystkie typowe uprawy regionu środkowego zachodu są niemal tak samo opłacalne, a ich wartość jest bardziej zbliżona do realistycznych wartości.
Witamy na mapie Dakota 16x. W centrum mapy znajduje się małe miasteczko ze wszystkimi punktami sprzedaży i sklepem. Znajduje się tam jedna mała farma startowa, a także większy obszar startowy dla tych, którzy chcieliby stworzyć własną farmę. Mapa została zaprojektowana z myślą o serwerach wieloosobowych, stąd mniejszy rozmiar pliku i prostota.
Jeśli znajdziesz jakieś problemy, masz jakieś sugestie lub chcesz być na bieżąco z postępami w pracach nad mapą, dołącz do kanału Dakota Farmer na Discordzie, tutaj: https://discord.gg/TRttRnS4Tn. Na Discordzie znajdziesz również kursy AutoDrive w języku angielskim i niemieckim.
Dodatkowe oznaczenia:
Skrypt AllLights autorstwa tametsi (nie wymaga dodatkowego moda)
treeLimitIncreaser (nie wymaga dodatkowego moda)
Skrypt IncreaseLightRange autorstwa Rival (nie wymaga dodatkowych modyfikacji)
Dakota Farmer / Mezo / Poof and svauloup
