Poprawka koloru shadera V1.0.0.0




Poprawka koloru shadera V1.0.0.0
FS22 Shader Color Fix – przywraca dostosowanie kolorów dla pojazdów z obsługą FS22 vehicleShader w FS25
Twórcy Farming Simulator 25 wprowadzili nowy system malowania pojazdów. W tym nowym systemie parametry shaderów używane wcześniej w FS22 (takie jak colorMat0, colorMat1 itd.) nie są już obsługiwane.
Ten mod przywraca możliwość wykorzystania tych parametrów do malowania pojazdów, które opierają się na shaderze fs22support.
Zaktualizowana wersja vehicleShader.xml z poprawkami błędów jest dołączona do archiwum modów. Możesz skopiować ten plik do archiwum własnego modu i ręcznie odwołać się do niego w plikach .i3d.
Link do Kirovets ze wsparciem zmiany koloru dodanym przez ten mod:
https://farmingsimulator25mods.com/k7-mct-v1-0/
Schemat XML jest bardzo podobny do tego użytego w FS22 (i FS19).
Przykład: blok <baseMaterial>
<materiał bazowy>
<material name="UNIKALNA NAZWA SLOTU" baseNode="ŚCIEŻKA WĘZŁA LUB IDENTYFIKATOR I3DMAPPINGS">
<shaderParameter name="colorMat0" /> <!– Wypisz wszystkie parametry shaderów, które chcesz zmodyfikować (colorMat0, colorMat1 И Т.Д.) –>
<shaderParameter name="colorMat1" />
</materiał>
</materiał bazowy>Przykład: Konfiguracja kolorów
<konfiguracjemateriałówprojektowych>
<material materialSlotName="NAZWA SLOTU Z MATERIAŁU PODSTAWOWEGO" shaderParameter="PARAMETR CIENIOWANIA Z MATERIAŁU PODSTAWOWEGO (np. colorMat0)"/>
<baseMaterialConfiguration name="NAZWA KONFIGURACJI KOLORU" color="RGB" material="MATERIAŁ KOLOROWY (0 = Malowany metal, 1 = Malowany plastik itd.)"/>
</designMaterialConfigurations>
Przykład: Konfiguracja projektu
Autor:<konfiguracjeprojektu>
<Konfiguracjaprojektu>
<material materialSlotName="NAZWA SLOTU Z MATERIAŁU PODSTAWOWEGO" shaderParameter="PARAMETR CIENIOWANIA Z MATERIAŁU PODSTAWOWEGO (np. colorMat0)">
<colorScale value="RGB" material="MATERIAŁ KOLOROWY (0 = Malowany metal, 1 = Malowany plastik itd.)"/>
</materiał>
</designKonfiguracja>
</designConfigurations>
Average Enjoyer
