Automatyczne otwieranie bram v1.0.0.0


Automatyczne otwieranie bram v1.0.0.0
Ten mod rozszerza podstawową funkcjonalność AnimatedObject, tak aby drzwi i bramy otwierały się automatycznie, gdy gracz lub pojazd wjeżdża do obszaru wyzwalacza. Robi to poprzez odczytanie niestandardowych ustawień XML zdefiniowanych wewnątrz znacznika `<controls …/>` wpisu animatedObject.
Obsługiwane są następujące niestandardowe klucze XML:
1. „autoopen=false” (domyślnie: true)
Włącza lub wyłącza zachowanie automatycznego otwierania globalnie. Jeśli nie jest ustawione, domyślnie jest true. Gdy jest ustawione na false, zarówno pojazd, jak i gracz są wyłączone, niezależnie od innych ustawień.
2.” autoopenVehicles=false” (domyślnie: true)
Jeśli ta opcja jest ustawiona lub nie, pojazdy wjeżdżające w obszar wyzwalacza spowodują otwarcie drzwi/bramy.
3. „autoopenPlayer=false” (domyślnie: true)
Jeśli wartość jest równa true lub nie jest ustawiona, wejście gracza (pieszo) na obszar wyzwalacza spowoduje otwarcie drzwi/bramy.
Przykłady użycia: W pliku XML modów
Włącz automatyczne otwieranie zarówno dla pojazdów, jak i gracza: nie trzeba ustawiać, domyślnie włączone.
Wyłącz automatyczne otwieranie zarówno pojazdów, jak i gracza:
<controls triggerNode=”doorTrigger” posAction=”;ACTIVATE_HANDTOOL” posText=”action_openGate” negText=”action_closeGate” autoopen=”false/>
Wyłącz automatyczne otwieranie odtwarzacza:
<controls triggerNode=“doorTrigger“ posAction=“ACTIVATE_HANDTOOL“ posText=“action_openGate“ negText=“action_closeGate“ autoopenPlayer=“false“/>
Wyłącz automatyczne otwieranie pojazdów:
Autor:<controls triggerNode=“doorTrigger“ posAction=“ACTIVATE_HANDTOOL“ posText=“action_openGate“ negText=“action_closeGate“ autoopenVehicles=“false”/>
Levis modding
