Fendt Favorit 600 SA Facelift V0.9.1.1








Fendt Favorit 600 SA Facelift V0.9.1.1
Wersja 0.9.1.1
Drobne poprawki:
– Naprawiono problemy z teksturami w „starej” serii
– Naprawiono problemy z oświetleniem w obu seriach
– Real Dirt Color powinien teraz ignorować obie serie, co nie powinno już powodować problemów
Wersja 0.9.1.0
– Dodano starą serię
– Wersja realistyczna z większą ilością sterowania IC // Wersja standardowa z jedynie składanym dachem i IC
– Dodano starą serię 4S (obie wersje), 10S, 11S, 12S + pierwszą wersję serii 610S, 611S i 612S
– Usunięto opony o zbyt dużym rozmiarze
– Seria „Facelift” ma teraz opcjonalną Rüfę
– Dodano konsolę ładowacza czołowego Baas. (Dzięki ls_oldtimer za udostępnienie modelu)
– Dodano więcej wariantów dachów kabrioletów (w przyszłości zostaną zastąpione/uzupełnione wiernymi replikami)
Seria Favorit S/SA została rozszerzona w 1972 r. o serię 600, obejmującą 610 S/SA, 611 S/SA i 612 S/SA. Ta seria przeszła ogromne ulepszenia w ciągu następnych dwóch lat, a różnica w stosunku do pierwszej serii Favorit S/SA 6-cylindrowej stale rosła.
Duże ciągniki Favorit miały moc od 85 do 120 KM i były wyposażone w bezstopniowy układ automatycznego rozruchu Turbomatik.
Obecnie zawarte w modzie:
Fendt Favorit 610 SA (wariant „Facelift”) (85 KM)
Fendt Favorit 611 SA (wersja „Facelift”) (105 KM lub 120 KM)
Fendt Favorit 612 SA (wariant „Facelift”) (120 KM)
Wykorzystano rzeczywiste dane dotyczące skrzyni biegów: każdy ciągnik ma 12 biegów do przodu i 6 biegów do tyłu (niestety, w tamtym czasie w modelu LS nie było technicznie możliwe zamontowanie tylko 5 biegów do tyłu, jedyną różnicą była skrzynia biegów w porównaniu z rzeczywistym modelem).
Koła zębate dzielą się na grupy L, S i R.
W zależności od modelu prędkość waha się od 27 do 32 km/h
Możliwe wyposażenie:
Hydraulika przednia, blok ciężarków, nośnik ciężarków, obciążniki przednie
Ciężarki kół
Bez drążka, klatka bezpieczeństwa, dach Fritzmeier
Konfiguracja siedziska i skrzynki narzędziowej
Wydech (góra, dół)
Możliwość dowolnego wyboru położenia tablicy rejestracyjnej
Różne konfiguracje kół. (Dzięki: Der Bauder)
Schoffler Polofreak211 Dani86 GnomAtom PeterAH puma schlueterfan1977 Sepphirsch
