Unimog U1250, U1450, U1650 v0.9.1.0







Unimog U1250, U1450, U1650 v0.9.1.0
Unimog w wersji z długim rozstawem osi i licznymi opcjami konfiguracji (Beta).
Dziennik zmian 0.9.1.0:
– Stacyjka z zainstalowanym układem IC
– Radio wyposażone w punkty IC
– Nogi podporowe w korytach nieco szersze (dla łatwiejszego montażu przy szerokich oponach)
Pierwszy Mercedes-Benz Unimog U 1250 został zbudowany w 1984 roku, a ostatni U 1650 z serii ciężkich zjechał z linii montażowej w 2002 roku. Unimogi U 1250, U 1450 i U 1650 miały silnik 6-cylindrowy.
Model LS Unimog charakteryzuje się następującymi cechami:
– Dostępne jako U1250, U1450 i U1650
– Cena: 26 400 € – 46 400 €
– 6 wersji silnika od 125 do 241 KM
– Prędkość maksymalna: 80 km/h
– Możliwość konfiguracji hydrauliki przedniej i tylnej
– 18 prawdziwych kolorów Unimoga
– 28 kombinacji opon/koł
– Opcja pasażera w trybie wieloosobowym
– Sprzęganie ręczne za pomocą interaktywnego sterowania
Dalsze opcje konfiguracji:
– Okna suche lub mokre w deszczu
– Klimatyzacja dachowa firmy Behr
– Klatka leśna
– Grill kukurydziany
– Przedni zderzak
– Orurowanie z podwójnymi reflektorami
– Uchwyt orurowania na dachu
– Brak, jeden lub dwa obrotowe sygnalizatory świetlne
– Z naklejkami bocznymi Unimoga lub bez
– Trzy warianty układu wydechowego
– 4 dodatkowe świetliki dachowe
– Osłona przeciwsłoneczna
– Monitor (gotowy na „Real GPS”)
– Sterowanie interaktywne lub sterowanie myszą
– Gotowy na rolnictwo precyzyjne
– Róg z dźwiękiem klaksonu
– Możliwość przełączania na przednim panelu za pomocą układu scalonego
– Osłona przedniej lampy
– Podkowa na osłonie chłodnicy
– Konfiguracja kolorystyczna okładki
– Różnorodne kolory i materiały podłogi łóżka
W porównaniu do innych pojazdów LS, Unimog ma dodatkowe kontrolki działania:
– Kierunkowskazy do pierwszej i drugiej przyczepy
– Napiwki
– Napęd na wszystkie koła (z Enhanced Vehicle)
– Mechanizm różnicowy (z ulepszonym pojazdem)
– Hamulec ręczny (z ulepszonym pojazdem)
– WOM włączony (zgodnie ze standardem Giants)
– Obrotowy sygnalizator (zgodnie ze standardem Giants)
– Światło rezerwowe (zgodnie ze standardem Giants)
– Kontrolka zmiany biegów (cztery kontrolki na środku deski rozdzielczej)
Lampki kontrolne w wersji z żarówką wtykową zostały zaprojektowane specjalnie dla Unimoga.
Oddzielny obciążnik podłoża betonowego można nabyć w kategorii sklepu „Obciążniki”:
– Cena: 1000 €
– Waga: 1400 kg
Krótkie koryto na nadwozie można znaleźć w kategorii sklepu „Nadwozie wymienne”:
– Cena: 5500–8500 euro
– Pojemność: 1500l – 3800l
– 5 konfiguracji łóżek
Koryto na długie nadwozie można znaleźć w kategorii sklepu „Nadwozie wymienne”:
– Cena: 6500–9500 euro
– Pojemność: 2500l – 6000l
– 5 konfiguracji łóżek
Przedni układ hydrauliczny można kupić za 1500 euro w kategorii sklepu „Różne”; można go następnie w dowolnym momencie przymocować i zdjąć za pomocą osprzętu. Alternatywnie przedni układ hydrauliczny można kupić z Unimogiem za pośrednictwem konfiguracji; można go wtedy zdjąć tylko w warsztacie. Oddzielny przedni układ hydrauliczny ma tę zaletę, że jest łatwiejszy w przymocowaniu i odłączeniu, ale wadą jest to, że odpada, jeśli przypadkowo naciśniesz przycisk mocowania, podczas gdy przedni układ hydrauliczny został przypadkowo wybrany.
Drzwi, tylną szybę i właz dachowy można otworzyć, przeciągając mysz i przytrzymując jej przycisk (sterowanie myszą).
Plandekę Unimoga otwiera się za pomocą przycisku „N”, a plandekę przyczepy za pomocą przycisku „Y”.
Konfiguracja umożliwia ustawienie wyświetlania kropel deszczu na oknach podczas deszczu, wbrew powszechnemu standardowi Giants, a jednocześnie pozwala na zachowanie czystości wycieraczek.
Tylną szybę, tylną szybę i właz dachowy można otworzyć, przytrzymując przycisk myszy, naciskając jednocześnie klawisz „N”, a plandekę przyczepy – klawisz „Y”.
W przeciwieństwie do standardu stosowanego w zespole Giants, tylna szyba i właz dachowy mogą zostać ustawione tak, aby w czasie deszczu na szybach pojawiały się krople deszczu.
Tylną szybę i właz dachowy można otworzyć, naciskając klawisz „N”. Można uzyskać opcjonalny mod RealGPS dla monitora.
Chcielibyśmy szczerze podziękować licznym byłym współpracownikom, którzy wyrazili swoją aprobatę!
Bez nich wypuszczenie Unimoga na rynek nie byłoby możliwe.
Są to:
bm-modding (oryginalni modderzy modelu)
Maxter (FH + jego Unimog został zmierzony w tamtym czasie)
FBM (Unimog był projektem zespołowym FBM w LS19)
Puma, Hunter4987, Bremi456 i sNiksnak (LS19)
Gnieździk
Landmensch
Współautorzy obecnej wersji LS25:
AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm
Informacje o wykorzystanych częściach można znaleźć w modDesc.
Wsparcie na forum Modding-Welt.
Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić Unimogiem!
AlexL3533_modding, Modding-Welt (LS25), bm-modding (Urmodell) Mitwirkende: LS25: AlexL353_modding, PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm LS19 + LS22: PeterAH, WolfIQ, Oldenfarm, Gnescher LS19: FBM-Team, Puma, Hunter4987, Bremi456, sNiksnak LS13 + LS15: bm-modding, feat. MadMax, Maxter, Wopster Infos zu verwendeten Teilen in der modDesc.
