Ukrywanie obiektów mapy v1.1.0.0





Ukrywanie obiektów mapy v1.1.0.0
Jeśli twórca mapy miał inne plany niż ty, przestań wprowadzać zmiany bezpośrednio na mapie i ukryj to, co ci przeszkadza w grze.
Dziennik zmian 1.1.0.0
– Dodano tłumaczenia w języku brytyjskim
– Naprawiono niektóre zgłoszone błędy lua związane z odwołaniami null
Ten mod bazuje na modyfikacji LS22 i został częściowo przebudowany pod kątem LS25.
Można ukryć obiekty na mapie, takie jak budynki, bariery ochronne, ogrodzenia i wiele innych.
Tylko ukryte obiekty można odzyskać poprzez dialog.
Opcja ta jest zapisywana w grze i pozostaje ukryta tak długo, jak mapa się nie zmieni.
Budynki, które można umieścić, są sprzedawane lub usuwane, a nie ukrywane. Musisz mieć upoważnienie do ich sprzedaży lub usuwania.
Drzewa są zazwyczaj usuwane, a nie ukrywane.
Sprzedanych lub usuniętych obiektów nie można zresetować.
Ale bądź ostrożny!
– Nie wszystkie typy obiektów i nie wszystkie obiekty można usunąć. (np. zaparkowanych samochodów nie można usunąć, ponieważ nie można ich rozpoznać).
– Jeśli hierarchia obiektów na mapie ulegnie zmianie (np. z powodu zmian w edytorze GIANTS), niektóre obiekty mogą pojawić się ponownie i konieczne może być ich ponowne usunięcie.
– Jeśli mapa modów nie jest skonfigurowana poprawnie, usunięcie niektórych drzew może być przyczyną opisanego powyżej problemu.
– Jeżeli budynki nie są poprawnie zdefiniowane na mapie, może to prowadzić do dziwnych efektów.
– Można ukryć krawędzie mapy. Może to spowodować, że wpadniesz w bezdenną otchłań. Nie powinieneś tego robić.
Błędy i sugestie można zgłaszać na GitHub.
Autor:Achimobil