Pakiet DT-75 v1.0.0.1


Pakiet DT-75 v1.0.0.1
Ciągnik DT-75 był produkowany w Volgograd Tractor Plant (VgTZ) od 1963 roku, przy czym niektóre źródła sugerują, że produkcja rozpoczęła się już w 1962 roku. Produkcja na dużą skalę w Pawłodar Tractor Plant (PTZ) miała miejsce w latach 1968-1992, a ograniczona produkcja trwała do lat 90. W latach 1962-1995 VgTZ wyprodukowało około 1 652 500 sztuk, podczas gdy PTZ wyprodukowało około 862 300 sztuk w latach 1968-1995.
Pierwsze dwa prototypy ciągników DT-75 zmontowano w VgTZ 16 lipca 1956 r. W maju 1960 r. podjęto decyzję o modernizacji zakładu i przejściu na pełnowymiarową produkcję DT-75. Masowa produkcja wariantu DT-75M rozpoczęła się w VgTZ 28 sierpnia 1967 r. W 1969 r. pojawił się ciągnik bagienny DT-75B, chociaż niektóre źródła wskazują, że mógł zostać wprowadzony w 1968 r. PTZ wprowadził na rynek swój pierwszy ciągnik, DT-75M, 12 sierpnia 1968 r.
Jedną z kluczowych różnic między ciągnikami produkowanymi w obu zakładach jest branding — modele PTZ miały na masce napis „Kazakhstan” zamiast „DT-75”. Kolorystyka również była zróżnicowana: modele PTZ obejmowały kolor niebieski z matowo-białym dachem kabiny (DT-75M) i żółty w przypadku modeli takich jak DT-75ML i DT-75T, podczas gdy ciągniki VgTZ były zazwyczaj czerwone. Ponadto niektóre modele ze zbiornikiem paliwa po lewej stronie, takie jak DT-75V, DT-75MV i DT-75N, były dostępne wyłącznie w VgTZ. Tymczasem PTZ był jedynym producentem żółtych ciągników z dużymi kabinami, takich jak DT-75ML i DT-75T.
Dane techniczne:
Cena: 15 000 dolarów
Moc: 90 KM
Maksymalna prędkość: 12 km/h
Konfiguracje:
Tarcze
Reflektory
Gąsienice (wąskie, szerokie)
Ostrze (1-cylindrowe, 2-cylindrowe)
Osłony silnika
Przeciwwaga przednia
Skrzydełka
Błotniki
Skrzynka z narzędziami
Filtr powietrza
Rura wydechowa
Zabezpieczenie miski olejowej
4 rodzaje przekładni
Ochrona maski i dachu
Znak kooperacyjny
Tablica rejestracyjna
Opcje kolorów:
Korpus główny
Elementy projektu
Naklejki
Tarcze
Cylindry hydrauliczne
Ładowarki
Rolki
Dach
Elementy ochronne
Zawartość opakowania:
Ciągnik: DT-75
Ładowarki: PTS-77, PFP-1.2, TO-7, PND-250
Osprzęt: Przeciwwaga, lemiesze krótkie i regularne, łyżka, widły do kłód, widły do obornika
Obsługuje sterowanie interaktywne.
Autor:UssrModdingTeam