Zrzut danych v1.0.0.0
Zrzut danych v1.0.0.0
Głównym celem tego moda jest zapisanie globalnych tabel, funkcji, klas i zmiennych z Farming Simulator do poprawnie sformatowanych plików Lua. Użyj tych plików, aby lepiej zrozumieć model obiektu Farming Simulator poprzez inżynierię wsteczną (szczególnie przydatne do czasu wydania oficjalnej dokumentacji).
Mając te globalne obiekty jako punkt wyjścia, możesz użyć polecenia konsoli „dtSaveTable” z moda „Developer PowerTools”, aby zapisać całe tabele Lua (oraz pełne hierarchie tabel) w celu dalszej analizy.
Na przykład, jeśli dane wyjściowe polecenia Data Dump zawierają globalną tabelę o nazwie „g_gui”, można wykonać polecenie konsoli „dtSaveTable g_gui g_gui.lua 10”, aby zapisać tabelę g_gui w pliku o nazwie g_gui.lua z maksymalną głębokością 10 poziomów.
STOSOWANIE:
1. Otwórz konsolę programisty w FS.
2. Wpisz „ddDump” i naciśnij [ENTER]
3. Przejrzyj pliki w folderze „../Documents/My Games/FarmingSimulator2022/modSettings/FS25_000_DataDump”
4. (opcjonalnie) Wykonaj polecenie „ddSaveGlobalTables {maxDepth} {forceDeep}” — spowoduje to automatyczne wyeksportowanie wszystkich globalnych tabel „g_*”, a w szczególności tabel „g_currentMission” i „g_localPlayer” w głębszych strukturach tabel (polecenie ddDump eksportuje płytką strukturę ze względów wydajnościowych)
5. (opcjonalnie) Uruchom 'dtSaveTable {tableName} {luaFileName} {maxDepth}' – spowoduje to wyeksportowanie określonej tabeli {tableName} z liczbą poziomów {maxDepth} do pliku {luaFileName}
Jeśli masz jakieś problemy, sprawdź moją stronę na GitHub.
Wymagany mod:
Narzędzia programistyczne PowerTools
w33zl