Prawdziwe awarie pojazdów v1.0.0.0
Prawdziwe awarie pojazdów v1.0.0.0
W wyniku tej modyfikacji podzespoły pojazdu ulegną awarii.
Części zostały ustawione na godziny pracy, na przykład termostat psuje się po 150 godzinach.
System monitoruje temperaturę roboczą pojazdu. Jeśli silnik jest nadal zbyt zimny, pojazd może ulec uszkodzeniu.
Po uruchomieniu pojazdu, jeśli temperatura robocza silnika nie osiągnęła wartości powyżej 30°C, pojazd ulegnie uszkodzeniu. Informację o uszkodzeniu można sprawdzić na pasku informacji o uszkodzeniach.
Na chwilę obecną nie jest jeszcze określone, czy w takim przypadku uszkodzeniu ulegnie tylko silnik, czy też części do niego należące.
Mod jest obecnie udostępniany w wersji beta.
Przy obliczaniu kosztów serwisu i napraw pojazdu bierze się pod uwagę cenę zakupu i wiek pojazdu.
Muszę to wypróbować, żeby móc dokonać drobnych korekt.
Otwieranie Real Vehicle Breakdowns (RVB) – kombinacja klawiszy „lewy Alt + w” (domyślna)
Lista awarii:
Błąd termostatu, może być dwóch typów
1. Przegrzanie termostatu. W takim przypadku temperatura robocza jest zbyt wysoka, pojazd ulega uszkodzeniu i wzrasta zużycie paliwa.
2. Przechłodzenie termostatu. W tym przypadku temperatura robocza ulega wahaniom, wzrasta zużycie paliwa.
3. Wszystkie przednie i tylne światła są niesprawne, w ten sposób obecnie utworzyłem generowanie błędu. W przypadku tego błędu kierunkowskazy i światła awaryjne działają.
4. Świeca żarowa. W tym przypadku wzrasta zużycie paliwa i trudniej jest uruchomić silnik.
5. Silnik wycieraczek szyby przedniej, w tym przypadku pióra wycieraczek nie poruszają się. Możliwe, że spowoduje to inne błędy w przyszłości.
6. Generator. W tym przypadku akumulator pojazdu nie jest ładowany, więc może się rozładować i nie będzie można uruchomić silnika.
7. Błąd silnika, w tym przypadku silnik można uruchomić, a maks. prędkość wynosi 7 km/h.
8. Rozrusznik samoczynny: w tym przypadku silnik uruchamia się trudniej lub w ogóle nie można go uruchomić.
9. Akumulator – w tym przypadku uruchomienie silnika jest utrudnione lub w ogóle niemożliwe.
10. Interwał serwisowy. W takim przypadku, jeżeli w pojeździe znajduje się wartość większa niż ustawiony interwał serwisowy, pojazd ulegnie uszkodzeniu.
Przyczyny rozładowania akumulatora:
a) wyłączyłeś silnik pojazdu, ale nie wyłączyłeś świateł, im więcej świateł jest włączonych, tym szybciej rozładowuje się akumulator
b) z powodu awarii generatora akumulator nie ładuje się
Akumulator można ładować w warsztacie.
Gdy silnik pracuje, a generator jest sprawny, akumulator stopniowo się ładuje.
W menu RVB można wybrać częstotliwość serwisowania pojazdów.
Koszt naprawy oblicza się na podstawie wartości zakupu pojazdu, później może się to zmienić w takim stopniu, że zostanie ustalony minimalny koszt naprawy. Ponieważ istnieją pojazdy, których ceny deweloperzy ustalili bardzo tanio.
System nie uwzględnia jeszcze stawek godzinowych za naprawy.
RedeX01