FS25 Bawoły wodne + Wywiad z naszym głównym artystą postaci
FS25 Bawoły wodne + Wywiad z naszym głównym artystą postaci
Czy lubisz kopytne, przeżuwające ssaki? Fajnie. Dodajemy bawoły wodne do zbioru zwierząt gospodarskich. Widzieliście je już w poprzednich zwiastunach i zrzutach ekranu, ale przyjrzyjmy się jeszcze raz jednemu z nowych typów zwierząt w Farming Simulator 25. Rozmawiamy również z Romanem Pelypenko, naszym głównym artystą postaci. Sprawdź wywiad poniżej. I nie zapomnij zamówić w przedsprzedaży!
Bawoły wodne – silne, ale wymagające niewielkiej pielęgnacji
- Bawoły wodne przystosowują się do trudniejszych warunków: Gorąco i wilgotno? Nie ma problemu. Dlatego czują się jak w domu na przykład w Azji Południowo-Wschodniej. Idealne stworzenia do utrzymania na naszej nowej, azjatyckiej mapie! W wielu kulturach są również znaczącymi symbolami dobrobytu.
- To wydajne kosiarki do trawy : Zwierzęta jedzące trawę? Nic specjalnego. Niewiarygodne, ale prawdziwe: w Farming Simulator 25 Twoje pola trawy będą koszone przez pasące się zwierzęta. Nie tylko bawoły wodne.
- Są cennymi producentami mleka: Mleko bawole jest szczególnie bogate w tłuszcz, białko i minerały, co czyni je idealnym do produkcji produktów mlecznych. Ty też możesz.
- Są towarzyskie, łagodne i inteligentne: Pomimo wielkości i siły, bawoły wodne są na ogół łagodnymi i towarzyskimi zwierzętami. Tworzą silne więzi ze swoim stadem i opiekunami i często wykazują spokojny i potulny temperament.
Nowe produkty i produkcje, dzięki którym zrobisz mozzarellę!
Bawoły wodne są wykorzystywane głównie do produkcji mleka. Oczywiście możesz je również trzymać w celu hodowli i sprzedaży z zyskiem, gdy produkcja mleka nie jest twoją pasją.
Ponieważ jednak mleko bawole i mozzarella cieszą się dużym popytem, możesz zaryzykować i dostarczać świeże mleko do nowych zakładów produkcyjnych w celu przetworzenia.
Ba-Ba-Baby Bawoły
W wieku 18 miesięcy bawoły wodne są dojrzałe. Wtedy zaczynają produkować mleko. I potomstwo. Zaczynają się również rozmnażać, a maleńkie bawoły wkrótce pojawią się na twoich pastwiskach. Spójrz, jakie są słodkie!
Kiedy kupujesz je od lokalnego hodowcy zwierząt, możesz dostać albo świeże i słodkie bawoły wodne, albo silne i potężne. Może ci również udzielić więcej informacji na temat tego, jak właściwie obchodzić się z bawołami wodnymi na twojej farmie.
Rozmowa z Romanem, głównym artystą postaci
Roman, opowiedz nam o swoim procesie twórczym podczas projektowania nowego zwierzęcia. Jak zaczynasz? Jakie są kluczowe kroki?
Proces zaczyna się od stworzenia kompleksowej listy referencyjnej od prawdziwych zwierząt, aby szczegółowo zbadać ich anatomię, zachowanie i wzorce ruchu. Po zakończeniu tej fazy badawczej przechodzimy do tworzenia modeli high-poly przy użyciu oprogramowania do rzeźbienia, takiego jak ZBrush.
Następnym krokiem jest przygotowanie modelu low-poly z dokładną topologią, co przygotowuje go do fazy teksturowania.
W Substance Painter wypiekamy skomplikowane szczegóły z modelu high-poly na wersji low-poly i zaczynamy malować tekstury. Na tym etapie model jest ukończony, ale następna faza obejmuje tchnięcie w niego życia poprzez animację.
Jakie badania wykonujesz przed rozpoczęciem modelowania zwierzęcia? O czym należy pamiętać?
Zanim zaczniemy modelować zwierzę, ważne jest, aby znaleźć dobre odniesienie i dobrze zrozumieć anatomię zwierzęcia. Ponieważ rzeźbienie odbywa się ręcznie, łatwo popełnić drobne błędy w tak złożonych strukturach.
Dlatego na każdym etapie przeprowadzamy wiele iteracji kontroli. Aby zapewnić dokładność, dokładnie badamy każdy aspekt, od struktury kości i ustawienia mięśni, po nawet najdrobniejsze szczegóły, takie jak pory na nosie.
Z jakimi wyzwaniami spotykasz się podczas animowania zwierząt, zwłaszcza gdy chodzi o tworzenie realistycznych ruchów?
Animacja to trudny proces, ponieważ polega na ożywieniu statycznego modelu. Prawdziwym testem jest upewnienie się, że charakter zwierzęcia przebija się przez animację, pozwalając widzom poczuć jego osobowość i naturalne ruchy.
W jaki sposób zapewniasz zwierzęciu prawidłową interakcję z innymi elementami gry, na przykład otoczeniem lub innymi zwierzętami?
Gra charakteryzuje się systemem, który zapewnia prawidłową interakcję zwierząt, utrzymując je w określonej przestrzeni, w której są świadome swojego położenia.
Z jakiego aspektu jesteś szczególnie dumny? Co było w nim wyjątkowego lub trudnego?
Jestem szczególnie dumny z ostatecznej integracji zwierząt z grą. To niesamowicie satysfakcjonujące widzieć, jak ewoluują od początkowych koncepcji w żywe stworzenia z własnymi, unikalnymi osobowościami.
Autor:Farming Simulator 25