Ebony Island v1.4.0.0
Ebony Island v1.4.0.0
Dziennik zmian 1.4.0.0:
– Dodano nowe typy wypełnień dla DLC Farm Productions do punktów sprzedaży.
– Zaktualizowano PDA.
Ebony Island to fikcyjna wyspa położona gdzieś u wybrzeży Wielkiej Brytanii. Na wyspie znajdują się bujne tereny rolnicze położone na wzgórzach. Wyspa oferuje coś dla każdego i wiele możliwości stworzenia własnego świata, co jest idealne dla małego i średniego sprzętu. Gospodarstwo początkowe to gospodarstwo rolne posiadające minimalny sprzęt do pracy kontraktowej.
– 7 gospodarstw rozmieszczonych na całej mapie.
– 225 pól o różnych kształtach i rozmiarach.
– Żywopłoty Alien Jima, które można przycinać, umożliwiają łatwe łączenie pól.
– Mod Suchsneaks Relight v1.3.
– Wiele typów szop, niestandardowe zagrody dla zwierząt, stacja wapna, ściany i żywopłoty w menu budowy.
– Wszystkie punkty produkcyjne gry podstawowej rozmieszczone są po całej mapie (niestandardowa pojemność pamięci zarówno dla danych wejściowych, jak i wyjściowych, dostępna również w menu budowy).
– 100 kolekcjonerskich zabawek do znalezienia.
– działki leśne.
– Gotowość do rolnictwa precyzyjnego (niestandardowa mapa gleby).
– Zagrody dla krów, owiec i koni są gotowe na modyfikację wypasu.
– Pokarm dla zwierząt i pojemność wody kukurydziana plus gotowe
– Zaburzone symulacje UK GEO.
– Ruch uliczny po prawej stronie Alien Jima.
Lista zmian 1.1.0.0: (Kompatybilny ze starymi zapisami gry)
– Naprawiono pływające przedmioty kolekcjonerskie
– Dodano światła uliczne na mniejszej wyspie
– Niektóre przedmioty kolekcjonerskie zostały przeniesione do nowych lokalizacji.
– Naprawiono brakujący przedmiot kolekcjonerski z czerwonym koniem.
– Zwiększona pojemność silosu (dostępna również w menu budowy).
– Dodano ruch z kierownicą po prawej stronie Alien Jim.
– Niektóre domy zastąpiono innymi modelami.
– Zmiany tekstur i listowia wokół domów (wymagany jest nowy zapis, aby te zmiany zaczęły obowiązywać).
– Poprawki tekstur niektórych szop (pierwotnie wyglądały bardzo ciemno i dziwnie)
Lista zmian 1.2.0.0: (Kompatybilny ze starymi zapisami gry)
– Wszystkie szopy, stodoły itp. pojawiają się teraz tylko w trybie nowego rolnika, idealnym dla tych, którzy chcą grać od zera
– Do niektórych gospodarstw dodano szopę na obiekty, pojemność zwiększono do 500.
– Silosy rolnicze są teraz wieloowocowe.
Dziennik zmian 1.3.0.0:
– Nowe produkcje = Mąka kukurydziana, Chleb kukurydziany, Olej napędowy, Ciasto, Pączki, Naleśniki, Mleko pasteryzowane, Kanapki, Mąka sojowa, Chleb sojowy, Olej sojowy, Mleko sojowe, Gofry, Drożdże, Jogurt
– Nowe tekstury dla następujących upraw = pszenica, jęczmień, bawełna, trawa, trawa łąkowa, kukurydza, ziemniak, słonecznik
– Budynki gospodarcze, stodoły itp. są obecne niezależnie od poziomu trudności gry, jednak ich usunięcie kosztuje cię teraz pieniądze.
– Zbiornik nawozu stałego umożliwia teraz zakup nawozów stałych i wapna, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nawozy płynne umożliwia teraz zakup nawozów płynnych i herbicydów, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nasiona/minerał umożliwia teraz kupowanie obu i przechowywanie ich razem.
– Modyfikacja produkcji = Chleb wymaga ciasta, drożdży i oleju słonecznikowego.
– Modyfikacja produkcji = Ciasto wymaga normalnego produktu, jednak mleko pasteryzowane zastępuje mleko
– Modyfikacja produkcji = Mleko jest teraz przetwarzane na mleko pasteryzowane i wykorzystywane w niektórych produkcjach, w których normalnie używano mleka.
– Modyfikacja produkcji = Cukiernia daje teraz przy produkcji drożdży.
– Tartak jest teraz budynkiem, który można usunąć po jego zakupie, co pozwala na wykorzystanie gruntu do innych celów.
– BGA będzie teraz dostarczać metanu, który można przechowywać, sprzedawać lub dystrybuować.
– BGA zawiera teraz także buraki cukrowe, ziemniaki i słomę jako surowce, które będą wytwarzać metan, ładunek elektryczny i poferment, jednak słoma nie będzie produkować pofermentu.
– Produkcja oleju napędowego wymaga oleju słonecznikowego, oleju rzepakowego, oleju sojowego, wody i metanu, które można następnie wykorzystać w gospodarstwie lub sprzedać.
– Usunięto mod Relight i teraz używa on własnego, niestandardowego oświetlenia.
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby działały ze wszystkimi typami wypełnień dodanymi z DLC Premium
– Pamiętaj, że jest to kompatybilne z zapisami stanu gry.
Autor:CavalierRoy