Zarządzanie na uwrociach v2.3.3.0
Zarządzanie na uwrociach v2.3.3.0
Zarządzanie uwrociami dla ciągników, opryskiwaczy polowych, kosiarek i kombajnów.
Dzięki zarządzaniu na uwrociach funkcje pojazdów można łączyć i aktywować za naciśnięciem jednego przycisku, co upraszcza manewrowanie nawrotami podczas pracy na polu. Wszystkie funkcje można aktywować i dezaktywować indywidualnie dla każdego pojazdu za pomocą graficznego interfejsu użytkownika, aby uzyskać idealne dopasowanie do wykonywanej pracy.
System zarządzania na uwrociach należy jednokrotnie dodać do odpowiedniego pojazdu w warsztacie lub w warsztacie jako konfigurację, zanim będzie można z niego skorzystać. Koszt tego wynosi 3000,-.
Można go aktywować i dezaktywować w pojeździe za pomocą Shift-X. Alternatywnie można skonfigurować różne przyciski do aktywacji i dezaktywacji. GUI jest domyślnie wywoływane za pomocą Shift+Ctrl+X.
Nowość: Zarządzanie uwrociami może teraz prowadzić prowadzenie po konturze, czyli automatyczne kierowanie wzdłuż granicy pola lub obrobionego obszaru.
Ważne: Przy włączonym prowadzeniu konturowym nie należy przekraczać prędkości roboczej 10 km/h, w przeciwnym razie układ kierowniczy może silnie drgać. W takim przypadku wystarczy na krótko zmniejszyć prędkość.
Zawiera funkcje:
– Zmniejszyć prędkość (tempomat) i ponownie zwiększyć, ponownie włączyć tempomat, jeśli był wcześniej aktywny
– Podnieść opuszczone narzędzia i ponownie je opuścić
– Pług obrotowy, jednostopniowy lub dwustopniowy (poprzez położenie środkowe)
– Podnieś i zmień znaczniki kalenicy
– Kontroluj sterowanie krabem
– Odłączyć i ponownie włączyć przystawki odbioru mocy oraz układ hydrauliczny
– Sygnał dźwiękowy, gdy włączone jest zarządzanie na uwrociach
– Włącznik/wyłącznik: Zarządzanie na uwrociach można włączać i wyłączać. Zapobiega to przypadkowemu uruchomieniu podczas przejazdu na pole docelowe i poprawia bezpieczeństwo na drodze.
– Automatyka na uwrociach: Automatyczna aktywacja trybu na uwrociach po osiągnięciu uwrocia. Opcjonalny powrót do trybu polowego po wykonaniu obrotu o 180°.
– Prowadzenie po konturze: automatyczne sterowanie wzdłuż granicy pola lub wzdłuż obrobionej powierzchni
Jeśli obecny jest mod VCA (FS22_VehicleControlAddon):
– Dezaktywuj i ponownie aktywuj prowadzenie po śladzie GPS
– Odłącz i ponownie włącz aktywną blokadę mechanizmu różnicowego
– Uruchom funkcję skrętu VCA, opcjonalnie zmień kierunek skrętu
Jeśli występuje sterowanie naprowadzaniem (FS22_guidanceSteering):
– Dezaktywuj i ponownie aktywuj wskazówki GPS
Jeśli występuje SpeedControl (FS22_SpeedControl):
– Regulacja prędkości możliwa również poprzez zmianę poziomu tempomatu
Jeśli obecny jest EnhancedVehicle (FS22_EnhancedVehicle):
– Dezaktywuj i ponownie aktywuj prowadzenie GPS, opcjonalnie z uruchomieniem funkcji automatycznego skręcania
– Zwolnij i zresetuj aktywne blokady mechanizmu różnicowego
– Użyj funkcji wykrywania nawrotów EV, jeśli jest aktywna
Dziennik zmian V2.1.0.0:
– Poprawiono synchronizację poszczególnych etapów pracy
– Lepsza kontrola kombajnów ziemniaczanych i podobnych pojazdów
– Dodano opcję podnoszenia: najpierw narzędzia przednie, potem narzędzia tylne
– Automatyczne sterowanie na uwrociach jest teraz niezależne od funkcji Guidance Steering
– Opcjonalny automatyczny powrót do trybu polowego po zakręcie
– Dodano włącznik/wyłącznik (lShift+lAlt+X)
– Opcja tymczasowego wyłączenia automatycznej pracy na uwrociach za pomocą klawisza (nie ma przypisanego klawisza, można go dowolnie ustawić w ustawieniach klawiszy)
– Poprawione wyświetlanie statusu w HUD pojazdu
– Pomiar pojazdu w celu dostosowania węzłów przednich/tylnych, jeśli narzędzie jest dołączane lub odłączane
– Włącz ręczne nadpisywanie akcji sterowanych wyzwalaczem
– Zapisz i przywróć konfigurację lokalnie dla typu narzędzia
– Zarządzanie uwrociami dostępne w pojazdach misyjnych
Wersja 2.1.0.1:
– Lokalne zapisywanie i przywracanie w połączeniu z ręcznym dołączaniem wpływa teraz tylko na odpowiedniego gracza i nie działa globalnie
– Poprawiono konfigurację ustawień tempomatu w trybie na uwrociach
V2.1.0.2:
– Naprawiono aktualizację 1.4/1.4.1, aby zapobiec stosom wywołań Lua
Wersja 2.2.0.0:
– Dodano obsługę Mod SpeedControl
– Dodano obsługę Mod EnhancedVehicle
– Konfiguracja włączona dla pojazdów do szlamu
– Dodano opcję ukrywania informacji o przypisaniu klawiszy w menu F1
Wersja 2.2.1.0:
– Dodano obsługę Mod ExtendedCruiseControl
– Tempomat: dodano funkcję Inching. Wystarczy wybrać wartość ujemną, aby zmniejszyć prędkość na uwrociach o tę wartość
V2.2.1.1:
– Naprawiono: Po wywołaniu GUI działania wejściowe działały poprawnie tylko wtedy, gdy wybrany został sam pojazd
V2.2.1.2:
– Dodano kategorię FM_VEHICLES do obsługiwanych kategorii pojazdów
Wersja 2.2.2.0:
– Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowy synchronizację podczas obracania pługów
V2.3.0.0
– Wskazówki konturowe
Wersja 2.3.1.0
– Prowadzenie po konturze: zoptymalizowane parametry
– Prowadzenie po konturze: Parametry prowadzenia po konturze można teraz zmieniać za pomocą konsoli i są one zapisywane w katalogu modSettings
– Pomiar pojazdu: Poprawiono określanie szerokości pojazdu (błędny pomiar z powodu wyeliminowania znaczników kalenicowych)
Wersja 2.3.2.0
– Prowadzenie po konturze: dodano ustawienie ręcznej szerokości roboczej
V2.3.3.0
– Prowadzenie po konturze: Opcjonalnie można teraz dowolnie wybierać odległość do krawędzi pola, dodatkowo optymalizując prowadzenie po śladzie
– Dodano wsparcie dla pakietu SDF Farming Duds
– Naprawiono niekompatybilność z FS22_realismAddon_rpmAnimSpeed (Modelleicher)
Glowins Modschmiede