Ułożone palety spawnujące v1.0.0.0
Ułożone palety spawnujące v1.0.0.0
Dlaczego większość palet pojawia się tylko na jednej warstwie? JUŻ NIE! Ten mod skryptowy rozwiązuje problem niewystarczającej liczby palet, które można odrodzić w dowolnym punkcie odradzania produkcji lub hodowli (w grze podstawowej lub w trybie modowym)!
CECHY
Ten mod zaktualizuje wszystkie palety, aby spawnowały się w stosy, do 2m. Spowoduje to, że niektóre palety (tj. Wełna) będą pojawiać się na poziomie 2, a inne (tj.: Oleje) na wysokość aż do 5!
Automatyczne „Podwojenie”, które zajmie dowolny punkt odrodzenia będący jednym rzędem, a jeśli pozwala na to miejsce, odrodzi dwa rzędy z tym samym stosem! Na przykład młyn zbożowy z gry podstawowej domyślnie wytwarza 5 palet. Teraz pojawia się 30!
Aktualizacja dotycząca spawnowania dotyczy wszystkich budynków produkcyjnych, gospodarstw, w których pojawiają się palety (kurczaki, owce i pszczoły) oraz szklarni.
Wszystkie podstawowe produkcje, hodowle i szklarnie zostały przetestowane i dostosowane tak, aby działały zgodnie z oczekiwaniami.
Powiązane budynki modów również zostaną potraktowane w ten sam sposób, ale zrobią to tylko wtedy, gdy mod nie ma już ułożonych w stos palet.
ZALECANA
Ze względu na fakt, że ten mod zmieni liczbę palet pojawiających się w danym punkcie odradzania z 2x-6x, istnieje ryzyko, że palety *nie* pojawią się ze względu na limity palet w grze.
„Poprawka ograniczonej palety dla Farming Simulator 22” autorstwa GtX (na GitHub)
OSTROŻNOŚĆ
Jeśli dodasz ten mod do dowolnego istniejącego zapisu gry, jeśli w punkcie odrodzenia znajdują się już palety, nie będzie to miało na nie wpływu. Może to spowodować, że każdy spawner jednorzędowy utworzy więcej palet, ale nie ułoży ich prawidłowo, ponieważ istniejące palety powstałyby bez funkcji „podwajania”. Po wyczyszczeniu punktu odrodzenia palety będą układane w stosy zgodnie z oczekiwaniami.
DOSTOSOWYWANIE
Spawnowanie można dostosować do dowolnej gry podstawowej lub zmodyfikowanego budynku za pomocą pliku konfiguracyjnego, który jest automatycznie dodawany do folderu modSettings. Zobacz ten plik, aby uzyskać instrukcje dotyczące dostosowywania spawnowania.
Licencja: CC0 1.0 Uniwersalna
Cały zawarty w nim kod jest © GMNGjoy i jest udostępniany za pośrednictwem CC0 1.0 Universal; W przypadku jakichkolwiek próśb prosimy o kontakt z @gmngjoy na Discordzie.
GMNGjoy