Gdzieś w Turyngii III v2.1.0.0
Gdzieś w Turyngii III v2.1.0.0
Gdzieś w Turyngii III – Witamy w Ilm Valley 4x.
Dziennik zmian v2.1.0.0 (wersja ostateczna)
– Dodano skrypt QoL, możliwe więcej drzew (>1M) i hodowli/pastwisk (30 max)
– pole uprawne 176, dodano pastwisko dla owiec (tylko z nowym zapisem gry)
– przerobiono dźwięki mapy
– dodano brakujące wartości rolnictwa precyzyjnego
– naprawiono brakującą fazę wzrostu kukurydzy
– spust sprzedaży w restauracji, dodano maskę wewnętrzną, dostosowano spust sprzedaży
– Trudność „Farmmanager”, naprawiono pozostałą wagę Tenwinkela
– brak typu fillType „Digestate” dla stacji załadunkowej dodano magazyn gnojowicy
– usunięto niektóre nieużywane obiekty, usunięto niektóre ukryte kolizje
Oryginalna replika obszaru Turyngii w dolinie Ilm wokół małej wioski Dienstedt.
Rzeczywisty model wysokości, dostępne dane Google Maps oraz budynki, ulice itp. modelowane od podstaw w zależności od obszaru.
Możesz się spodziewać:
– 4x Mapa
– 4 fermy + 1 gruntowa z tuczu kurcząt
– 2 farmy tego z przygotowanym BGP
– 238 obszarów do kupienia
– 152 pola (powierzchnia 0,7-32ha)
– Punkty zakupu obornika, gnojowicy, nasion, nawozów i wapna
– 6 Produkcja (kamieniołom, nawozy mineralne/nasiona, tartak, stolarstwo, młyn, piekarnia)
– 7 punktów sprzedaży (wszystkie zakłady produkcyjne + restauracja)
– Wypełnij prawdziwe oznakowanie dla orientacji
– Plan wzrostu dostosowany do obszaru (brak oliwek, bawełny i trzciny cukrowej)
– Dane pogodowe regionu (uśrednione, niemiecki serwis pogodowy)
– Dostosowana mapa rodzaju gleby dla DLC Precision Farming
– Pełna kompatybilność z kukurydzą Plus
– Zmodyfikowany model światła zainstalowany na mapie (FS22_Relight)
Początek znajduje się na pięknej farmie średniej wielkości, w sercu Dienstedt.
Aby w pełni korzystać z gospodarstwa, należy zakupić odpowiednią ziemię uprawną.
(W MP ta farma MUSI zawsze być farmą 1.)
Wszystkie inne gospodarstwa mogą być używane po zdobyciu odpowiedniej ziemi uprawnej.
(W MP tutaj kolejność po farmie 1 nie ma znaczenia.)
Wszystkie budynki z farmy początkowej, farmy firmy kontraktowej i stadniny koni można sprzedać w całości (wraz z dekoracją), aby zbudować całkowicie własną farmę.
Małej, położonej na zboczu trzody chlewnej nie da się całkowicie zburzyć.
Ważna uwaga!
– Przestrzegaj niezbędnych modów
– Rozpoczynając grę wieloosobową z nowym zapisem gry, może się zdarzyć, że po zakupie poszczególnych gospodarstw nie będzie można rozładować silosów (brak autoryzacji).
Aby to naprawić, serwer musi zostać raz zrestartowany. Po tym problem nie powinien już występować.
– Płyta gnojowa w GEA Stall Land 153 musi być umieszczona przez użytkownika. Nierozpoznany przez podstawową grę, jeśli został już umieszczony wcześniej, ponieważ nie ma ustalonego FarmId.
– Misje bel w MP, które trafiają do jednego z BGA, wymagają ładowacza czołowego i praw firmy kontraktującej odpowiednią farmę, jeśli nie powinna być własnością.
– Ze względu na ograniczenia gry podstawowej, dodatkowo dostępne łąki (łąki Beyleron i Elmcreek) nie mogą być rzucane.
Podobnie łąka alpejska jest oznaczona tylko jako trawa w przeglądzie i siewniku, ale można ją przetoczyć.
Dziennik zmian v2.0.0.3
— Poprawka Zaawansowana poprawka kąta podłoża 1.9.1.0
Dziennik zmian v2.0.0.1
– Poprawka brakujących bel Goeweil
Dziennik zmian v2.0.0.0
Poprawki:
– kompletna przerobiona map.i3d
– naprawiono misje żniwne. Wydajność powinna być teraz więcej niż wystarczająca
– koszenie łąki bez pokosu, stałe
– niewidoczna krawędź stacji sprzedaży zrębków, stała
– wyświetlanie kamieni/chwastów podwojone, naprawione
– usunięto niewłaściwie umieszczone ogrodzenie sprzedawcy zwierząt
– dodano brakujące obszary wewnętrzne w kilku lokalizacjach
– 2 ostatnie przedmioty kolekcjonerskie nie są kolekcjonerskie, naprawione
– użytki rolne 153, małe wiaty niezbywalne, stałe
– spust stacji załadowczej do produkcji nasion/nawozów, wyregulowany
Zmiany:
– wymieniono pole uprawne silosu dwuklinowego 153 (LU Dienstedt)
z 2 pojedynczymi silosami klinowymi pasującymi do nowego BunkerSetU.
– produkcja nasion/nawozów, wydzielone magazynowanie nasion i nawozów
aby zapobiec zakleszczaniu się produkcji, jeśli magazyn jest całkowicie wypełniony produktami wejściowymi.
– lekko skorygowane położenie silosu przejazdowego i pryzmy obornika gospodarstwo 1
– balony na ogrzane powietrze, mniej widoczne, inne czasy
– szyld dealera samochodowego został zmieniony na niemiecką nazwę dla lepszego dopasowania do regionu
– Tablice rejestracyjne pojazdów AI zmieniono na znaki regionalne
– zmodyfikowano miejsca odrodzenia dealera samochodowego, zapobiega pojawianiu się wypożyczonych pojazdów misji, jeśli główne miejsce jest zablokowane
– tekstury podłoża do malowania, podniesione 8 -> 38
– kąty podłoża, podniesione 8 –> 32
– wysoki limit typów, podniesiony 64 –> 256
– obiekty dekoracyjne do malowania (krzaki, łąka…), podniesione 4 –> 10
– łąkę można teraz zasiać, zamiast zwykłej trawy (nieco wyższy wynik niż trawa)
– ogrodzenie boczne przy tuczu kurcząt z możliwością sprzedaży w celu powiększenia terenu
– ogrodzenie za stacją benzynową oraz ogrodzenie boczne tartaku do sprzedania (rozszerzenie terenu tartaku)
– tekstura limonki złagodzona
Wzbogacenie:
– Dostępne są teraz 3 różne rodzaje łąk
– obsługa samochodu dostępna w gospodarstwie 1
– kilka lokalizacji jest teraz polami uprawnymi do kupienia
– 3 oddzielne pastwiska dla krów (nie produkują mleka, obornika i gnojowicy)
– Tłumaczenie hiszpańskie (wykonane przez caterpillardock)
Uwaga!
Dla wszystkich, którzy już grają w tę mapę i chcą ją zaktualizować, nowy zapis stanu gry jest bezwzględnie obowiązkowy!
Nie można przekonwertować starego zapisu stanu gry na wersję mapy 2.0.0.0. Doprowadzi to do nieoczekiwanych błędów i
dziwne zachowanie podczas grania. Ze względu na duże zmiany w pliku i3d, nowego zapisu gry nie da się uniknąć!
Baw się dobrze!
Autor:Kastor [d-s-agrarservice]