WindyLoads v0.0.6.0

FS22 Inne

WindyLoads v0.0.6.0

Wersja 0.0.6.0
Wprowadzono straty przechyłu pojazdów
Naprawiono błąd w systemie cząstek, aby zapobiec awariom pojazdów z nadwoziem wymiennym

Dla wszystkich miłośników bardziej realistycznego stylu gry. Niektóre ładunki zostaną zdmuchnięte przez silne wiatry podczas transportu w otwartych przyczepach lub innych pojazdach.
Siła tego efektu zależy od rodzaju ładunku oraz stopnia napełnienia danego pojazdu. W pełni wypełniona przyczepa będzie znacznie bardziej dotknięta przez mod niż tylko częściowo wypełniona. Duże prędkości mają nieproporcjonalny wpływ na siłę odmuchu. Zamknięcie pokrywy przyczepy pozwala uniknąć efektu gubienia ładunku. Jeśli więc pojazd nie ma pokrowca, warto pomyśleć o tym, co nim przewieźć.

Nowości w tej wersji: Najbardziej pożądana funkcja społeczności ***PARTICLES***
Możesz zobaczyć efekt cząsteczkowy, gdy ładunek przyczepy jest zdmuchnięty przez wiatr. Na razie efekt cząsteczkowy jest, że tak powiem, statyczny. Oznacza to, że nie zmienia koloru w zależności od typu wypełnienia. Ale zmienia intensywność w zależności od siły efektu dmuchania. Daje to wyobrażenie o tym, ile ładunku tracisz podczas jazdy z otwartą przyczepą. W przyszłości postaram się wymyślić, jak dostosować kolor dymu do typu wypełnienia.
Obecnie efekt cząsteczkowy nie jest synchronizowany w trybie dla wielu graczy. Potrzebuję jeszcze trochę czasu na testowanie, żeby to zrozumieć. Ale nie chciałem trzymać tej nowej funkcji tak długo przed tobą.

Pakiet zawiera plik .xsd opisujący dozwolone parametry konfiguracyjne pliku modDesc.xml.

Wyjaśnienie parametrów konfiguracyjnych:
– tryb debugowania: gdy jest aktywny, wyświetlany jest interfejs w grze, który ujawnia niektóre wewnętrzne wartości obliczeniowe podczas obsługi pojazdu, na który ma wpływ mod. Ponadto niektóre krytyczne zdarzenia w przetwarzaniu modów są drukowane w pliku dziennika gry. W zależności od mapy, rodzajów wypełnienia i pojazdów może to być dużo! Tylko dla ludzi, którzy chcą dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Nie obwiniaj mnie za złe rzeczy dziejące się w trybie debugowania 😉
– ConsiderWindSpeed: gdy jest aktywna, bieżąca prędkość wiatru w grze jest brana pod uwagę przy obliczaniu siły nadmuchu. Jazda pod wiatr zdmuchuje więcej ładunku niż jazda z wiatrem wiejącym z tyłu.
– minBlowSpeed: Jest to prędkość w km/h (niekoniecznie wartość pokazana w grze), powyżej której zaczynają obowiązywać obliczenia dla ładunków wydmuchowych. Poniżej tej prędkości żaden ładunek nie zostanie zdmuchnięty.
– blowFactorGlobal: Jest to globalny współczynnik skalowania (wartość zmiennoprzecinkowa) dla siły efektu zdmuchnięcia ładunków. Standardową wartością jest 1 (jeden), co odpowiada 100 %. Wartość zero (lub mniej) skutecznie dezaktywuje mod. Wartości powyżej 1 zwiększają siłę efektu dmuchania.
– <fillTypeConfigurations>: Tutaj można dodać elementy typu <fillTypeConfiguration>, aby zmienić zachowanie moda dotyczące niektórych typów wypełnienia w grze. Standardowo odpowiednie typy wypełnienia dla tego moda są określane przez predefiniowane kategorie typów wypełnienia z poziomu gry. Ta konfiguracja umożliwia włączanie i wyłączanie typów wypełnień według wyboru użytkownika. Wartość „fillTypeBlowFactor” określa siłę efektu podmuchu wiatru dla tego typu wypełnienia. Zachowaj ostrożność przy dostrajaniu tej wartości! Możesz także zmienić wartości „fillTypeBlowFactor” dla predefiniowanych typów wypełnienia, dodając je ponownie z inną wartością. Zapoznaj się z podanymi przykładami, aby zobaczyć, jak poradzić sobie z tą konfiguracją.
– <vehicleTypeConfigurations>: Tutaj można dodać przedmioty typu <vehicleTypeConfiguration>, aby wykluczyć niektóre pojazdy z efektów tego modu. Musisz użyć DOKŁADNIE pełnej nazwy pojazdu (Vehicle.getFullName()), która jest używana w grze, aby umożliwić identyfikację pojazdu na potrzeby tej konfiguracji. Zapoznaj się z podanymi przykładami, aby zobaczyć, jak poradzić sobie z tą konfiguracją.

Ważna uwaga: to wciąż jest w toku! Jestem wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące błędów, błędów lub sugestii ulepszeń.

Autor:
Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!