Meklemburgia-Pomorze Przednie v1.0.0.3
Meklemburgia-Pomorze Przednie v1.0.0.3
v1.0.0.3
– Całkowicie zmieniony system owoców
– Nie wyświetlał się kalendarz upraw dla nowych owoców.
– siewnikami nie można było siać dodatkowych owoców.
– Nie można było kosić koniczyny i lucerny.
– Nowo zasiana trawa nie była wyświetlana na mapie.
– Cebula pojawiłaby się w lesie przy BGA.
– Silosy na kuhhof i na BGA nie mogły zostać całkowicie opróżnione. Odnowiona kolizja i zmieniona maska bitowa kolizji.
– Zmieniono dolną płytkę BGA
– Zmieniono lejek napełniania BGA FillVolume i dodano animację noża.
– Dostosowano ścieżkę do BGA
– Pole 3 lekko wyrównane
Nadszedł czas i możesz już pobrać wersję 1.0.0.0 beta. Beta, ponieważ tu i tam z pewnością będą małe rzeczy, które mogliśmy przeoczyć. Proszę wziąć pod uwagę, że tylko dwie osoby przekonwertowały tę mapę na LS22. Z jednej strony ja (Mario), az drugiej DtP Thomas. Z pewnością możesz sobie wyobrazić, jaka praca była z tym związana. Jeśli nie, oto kilka list tego, co zostało zrobione,
Trawa została całkowicie przerysowana na całej mapie
Pola zostały dostosowane
Poprawiono tekstury budynków
Budynki zostały częściowo wymienione lub nawet przywrócone do pełnej funkcjonalności
wszystkie elementy umieszczalne zostały ponownie zaimplementowane i dostosowane
struktura folderów została dostosowana
różne tekstury, które nie były już potrzebne, zostały usunięte
WskazówkaKolizje zostały odtworzone
Drzewa zostały całkowicie zastąpione i przeskalowane w większości (1 1 1)
Splajny zostały ponownie ułożone i wyregulowane
Fotoradary zostały przystosowane do LS22
i wiele więcej
To tylko ułamek tego, co zrobiliśmy we dwoje na mapie. Cóż, to nie powinno być marudzeniem, chcemy się dobrze bawić ze świetną mapą.
Co dokładnie zrobiono, aby można było grać w LS22, można znaleźć w następującym wątku „Mecklenburg Vorpommern jedzie do FS22” lub w „Do zrobienia”
Jeśli znajdziesz błędy lub masz problemy z mapą, opublikuj je w następującym wątku „Mecklenburg Vorpommern Bug Reports”
Oto kilka godnych uwagi informacji o niektórych funkcjach na mapie
W Getreide AG możesz uruchomić „grawer próbny”, który nie ma wpływu na grę (służy tylko do realizmu)
Na głównym dziedzińcu [tt]MUSI[/tt] złożyć szubienicę, aby móc napełnić strzykawkę (patrz zdjęcia ze strzykawką Dammanna)
We wszystkich zbiornikach na gnojowicę i lagunach plandeki przesuwają się w widoczny sposób wraz z poziomem napełnienia
Fotoradary na mapie działają (uwaga, szybko kosztują 😉 )
Kąty podłoża zwiększone do 32
Bramy na głównym dziedzińcu zostały wyposażone w obrotowe latarnie, które obracają się, gdy bramy są otwierane i zamykane
Na głównym dziedzińcu od strony szkoły powstało duże jezioro
Dodano wapno i nawóz do kupienia w porcie
Dodano produkcję nasion i produkcję nawozów płynnych między polem 22 a polem 10 (gdzie znajduje się laguna gnojowicy)
Przegląd pól i ich hektarów
Pole 1: 3227 ha
Pole 2: 18 063 ha
Pole 3: 61 675 ha
Pole 4: 26 601 ha
Pole 5: 24 668 ha
Pole 6: 49 032 ha
Pole 7: 31 283 ha
Pole 8: 57 717 ha
Pole 9: 74 634 ha
Pole 10: 91 077 ha
Pole 11: 17 583 ha
Pole 12: 61 616 ha
Pole 13: 36 887 ha
Pole 14: 35 649 ha
Pole 15: 82 684 ha
Pole 16: 6304 ha
Pole 17: 12 561 ha
Pole 18: 6461 ha
Pole 19: 41 548 ha
Pole 20: 21 395 ha
Pole 21: 29 094 ha
Pole 22: 83 233 ha
Pole 23: 13 149 ha
DtP Mario DtP Thomas