1975 International 200 Travelette Edit v1.0.0.0






1975 International 200 Travelette Edit v1.0.0.0
WSZYSTKIE DZIAŁANIA ZALEŻĄ OD ORYGINALNEGO MODERA – :Agro Tonho. My w FSMR dokonaliśmy jedynie kilku zmian w tym modzie, aby lepiej pasował do naszego stylu. Nie skończyliśmy jeszcze edycji, ale uznaliśmy, że dodaliśmy wystarczająco dużo, aby podzielić się nią z innymi członkami społeczności rolniczej. NIE przyjmujemy żadnych darowizn na rzecz tego moda, ponieważ nie byłoby to właściwe, a chcemy wesprzeć oryginalnego twórcę w jak największym stopniu. Mamy nadzieję, że nasza edycja przypadnie Wam do gustu.
Międzynarodowa 200 Travelette
International 200 Travelette był częścią serii lekkich pickupów International Harvester, a konkretnie modeli Light Line produkowanych w latach 1969–1975. Był to pickup z podwójną kabiną, a w 1974 r. wycofano konfigurację z napędem na cztery koła i przeprojektowano przednie zawieszenie.
Silnik: Standardowo był wyposażony w sześciocylindrowy silnik o pojemności 258 cali sześciennych (258 cali sześciennych), ale popularnym wyborem był silnik V8 OHV o pojemności 392 cali sześciennych (392 cali sześciennych) z czterema gardzielami. Ten silnik o pojemności 392 cali sześciennych (392 cali sześciennych) był wówczas najmocniejszym silnikiem Internationala do lekkich ciężarówek.
Moc i moment obrotowy: Silnik 392ci V-8 osiągał moc 193 KM przy 3600 obr./min (179 KM z pojedynczym wydechem) i moment obrotowy 305 funtów na stopę przy 2400-2800 obr./min (297 funtów na stopę z pojedynczym wydechem).
Skrzynia biegów: Posiadała 3-biegową automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 11.
Oś i opony: Zastosowano tylną oś Dana 70 HD ze współczynnikiem przełożenia 3,73:1 i oponami 9,50-16,5, 10-warstwowymi.
Wymiary: Był to długi pojazd, mierzący 237,2 cala długości (prawie 20 stóp), 78,8 cala szerokości i 72,8 cala wysokości. Rozstaw osi wynosił 166 cali.
Masa całkowita pojazdu (GVW) i masa własna: Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (GVW) wynosiła 8200 funtów, a masa własna modelu podstawowego wynosiła 4849 funtów.
Cechy: Posiadał przestronną kabinę załogową, która mogła pomieścić do sześciu pasażerów, oraz skrzynię ładunkową o długości 2,4 metra. Inne funkcje obejmowały pakiet Camper Special z tylnym stabilizatorem i wzmocnione podwozie na rok 1974. Dostępny był z klimatyzacją.
Wartość: Wartość modelu International (IHC) 200 Travelette z 1974 r. może się różnić w zależności od stanu, przebiegu, opcji i historii, ale zazwyczaj można spodziewać się ceny wynoszącej około 11 481 USD za egzemplarz w dobrym stanie i o przeciętnej specyfikacji.
Travelette słynął z wytrzymałości i użytkowego stylu, co zapewniło mu popularność wśród farmerów, przedsiębiorców budowlanych i miłośników outdooru. Z trudem konkurował z popularniejszych pickupami marek Dodge, Ford i General Motors. Po kryzysie paliwowym w 1973 roku sprzedaż Travelette spadła z powodu cięższej konstrukcji i mniejszej oszczędności paliwa w porównaniu z poprzednikami. Produkcja Travelette zakończyła się po roku modelowym 1975.
Autor:Dragons&Slayers
