1964 Allis Chalmers D19 V1.0.0.6

FS25 Ciągniki

1964 Allis Chalmers D19 V1.0.0.6

Prace w toku. Mamy nadzieję wkrótce je zakończyć. Podstawowe funkcje działają. Standardowy zaczep holowniczy działa. Trzypunktowy zaczep holowniczy nie działa. Kierownica jest wciąż w fazie rozwoju, więc na razie ma swoje miejsce.

Ciągnik Allis-Chalmers D19 z 1964 roku był ciągnikiem o mocy 70 KM i 5 pługach, znanym jako pierwszy w branży z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym. Wyposażony był w 6-cylindrowy silnik o pojemności 262 cali sześciennych (262 cali sześciennych), dostępny w wersjach benzynowych, LPG i wysokoprężnych. Do najważniejszych parametrów technicznych należą 8-biegowa skrzynia biegów (4-biegowa z Power Director), rozstaw osi 102,3 cala (284 cm) i standardowa masa robocza około 6700 funtów (3000 kg).

Silnik i moc:
Silnik: Allis-Chalmers Buda D262, 262 cale sześcienne (4,3 l).

Przenoszenie i osiągi:
Skrzynia biegów: standardowa 8-biegowa, z opcją 4-biegową zawierającą Power Director.
Opony: standardowe przednie 7.50-16, tylne 18.4-34.
Prędkość maksymalna: 13,9 mil na godzinę (silnik diesla, test ciągnika w Nebrasce nr 811).
Siła uciągu: 8459 funtów (bez obciążenia), 11 210 funtów (z obciążeniem).

Wymiary i waga:
Standardowa długość robocza: 12 stóp i 10 cali.
Standardowa szerokość robocza: 7 stóp 0 cali.
Standardowa wysokość robocza: 7 stóp i 5 cali.
Rozstaw osi: 102,3 cala.
Waga: od 6480 funtów do 6840 funtów (w zależności od konfiguracji).

Inne funkcje:
Zaczep: Snap-Coupler.
WOM: Tylny WOM, 540 obr./min.
Hydraulika: Układ hydrauliczny wspomagający trakcję z dzieloną pompą.
Hamulce: mechaniczne różnicowe taśmowe i tarczowe suche.
Filtr powietrza: Wysuszyć za pomocą filtra wstępnego.

Moc: ~71,54 KM (benzyna), ~66,19 KM (propan), ~66,92 KM (olej napędowy) na WOM.
Opcje silnika: benzyna, LPG i turbodoładowany diesel (pierwszy w branży).
Stopień sprężania: 14: 1 (później 15: 1).
Moc znamionowa WOM: 66,92 KM przy 2000 obr./min (diesel, test ciągnika w Nebrasce nr 811).
Moc znamionowa na dyszlu: 61,27 KM przy 2001 obr./min (silnik wysokoprężny, test ciągnika w Nebrasce nr 811).

Wersja 1.0.0.6
Zmieniono shadery w częściach, które stają się różowe pod wpływem pewnego rodzaju światła słonecznego.

Autor:
FSMR, Dragons&Slayers




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS25 Ciągniki mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!