1964 Allis Chalmers D19 v1.0.0.2






1964 Allis Chalmers D19 v1.0.0.2
Wersja 1.0.0.1
Skalę dostosowano do skali IH 1066, która miała bardzo podobną wielkość, więc teraz skala powinna być prawidłowa.
Wersja 1.0.0.2
Kabina została wymieniona.
Praca w toku. Mamy nadzieję, że wkrótce ją zakończymy. Podstawowe funkcje działają w tej chwili. Normalny zaczep przyczepy działa. Trzypunktowy zaczep nie działa w tej chwili. Kierownica jest wciąż rozwijana, więc na razie ma swoje miejsce. Przednie koła się obracają, ale przednia oś jest wciąż rozwijana, więc obracają się, ale nie w 100% na osi, jak powinny.
Ciągnik Allis-Chalmers D19 z 1964 roku był ciągnikiem o mocy 70 KM i 5 pługach, znanym jako pierwszy w branży z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym. Wyposażony był w 6-cylindrowy silnik o pojemności 262 cali sześciennych (262 cali sześciennych), dostępny w wersjach benzynowych, LPG i wysokoprężnych. Do najważniejszych parametrów technicznych należą 8-biegowa skrzynia biegów (4-biegowa z Power Director), rozstaw osi 102,3 cala (284 cm) i standardowa masa robocza około 6700 funtów (3000 kg).
Silnik i moc:
Silnik: Allis-Chalmers Buda D262, 262 cale sześcienne (4,3 l).
Przenoszenie i osiągi:
Skrzynia biegów: standardowa 8-biegowa, z opcją 4-biegową zawierającą Power Director.
Opony: standardowe przednie 7.50-16, tylne 18.4-34.
Prędkość maksymalna: 13,9 mil na godzinę (silnik diesla, test ciągnika w Nebrasce nr 811).
Siła uciągu: 8459 funtów (bez obciążenia), 11 210 funtów (z obciążeniem).
Wymiary i waga:
Standardowa długość robocza: 12 stóp i 10 cali.
Standardowa szerokość robocza: 7 stóp 0 cali.
Standardowa wysokość robocza: 7 stóp i 5 cali.
Rozstaw osi: 102,3 cala.
Waga: od 6480 funtów do 6840 funtów (w zależności od konfiguracji).
Inne funkcje:
Zaczep: Snap-Coupler.
WOM: Tylny WOM, 540 obr./min.
Hydraulika: Układ hydrauliczny wspomagający trakcję z dzieloną pompą.
Hamulce: mechaniczne różnicowe taśmowe i tarczowe suche.
Filtr powietrza: Wysuszyć za pomocą filtra wstępnego.
Moc: ~71,54 KM (benzyna), ~66,19 KM (propan), ~66,92 KM (olej napędowy) na WOM.
Opcje silnika: benzyna, LPG i turbodoładowany diesel (pierwszy w branży).
Stopień sprężania: 14:1 (później 15:1).
Moc znamionowa WOM: 66,92 KM przy 2000 obr./min (diesel, test ciągnika w Nebrasce nr 811).
Moc znamionowa na dyszlu: 61,27 KM przy 2001 obr./min (silnik wysokoprężny, test ciągnika w Nebrasce nr 811).
FSMR Dragons&Slayers
